بلوک هبلکس چیست؟ +10 مزایا و قیمت بلوک هبلکس - شرکت سازه سبک آرسام
ورود و ثبت نام 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

mini cart
بلوک هبلکس چیست؟ +10 مزایا و قیمت بلوک هبلکس

بلوک هبلکس چیست؟ +10 مزایا و قیمت بلوک هبلکس

فهرست مطالب

هبلکس | بلوک هبلکس چیست؟

بلوک هبلکس نوعی بلوک سبک ساختمانی محسوب می شود که در ساختار خود از مقدار زیادی هوا تشکیل شده است. علت سبکی این بلوک هم وجود هوا در ساختار آن است.این بلوک از فرآیندی متفاوت نسبت به دیگر بلوک های سنتی ساخته شده است. منظور از فرآیندی متفاوت چیست؟!! شاید تا به حال اسم بلوک اتوکلاوشده به گوشتان خورده باشد.

بلوک اتوکلاو یا بلوک aac در دستگاه هایی به نام اتوکلاو تحت فشار و دمای زیاد پخته می شوند و مقاومت بالایی نیز به همراه دارد. از ترکیب ماسه، سیلیس، سیمان، آهک و پودر آلومینیوم و همچنین آب در دمای 200 درجه سانتی گراد و فشار 12 اتمسفر به دست می آید. بلوک سیپورکس (هبلکس) به علت خواص منحصر به فرد و ویژه ای که دارد، در ساختمان ‌های تجاری و مسکونی به وفور مورد استفاده قرار می ‌گیرد. بلوک های هبلکس دارای وزن سبک و ساختار بازیافت پذیر هستند.

بلوک هبلکس به دلیل عایق بودن در برابر دما، رطوبت و گرد و غبار، صدا، مقاومت بالا در برابر زلزله و در عین حال وزن کم و قیمت مناسبی که دارند، امروزه جزو پرکاربردترین و بهترین بلوک ساختمانی به حساب می آیند. در این مقاله میخواهیم به بررسی بلوک هبلکس بپردازیم پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا همه چیز در مورد بلوک هبلکس را بدانید.

مزایا و معایب بلوک هبلکس چیست؟

بلوک های هبلکس به عنوان یکی از بهترین مصالح ساختمان سازی شناخته می شود. آشنایی با مزایا و قیمت بلوک هبلکس، به شما کمک می کند تا با اطمینان بیشتری، بلوک مورد نظر خود را انتخاب و استفاده کنید. انتخاب بهترین بلوک، با توجه به مزایا و معایب آن امکان پذیر خواهد بود.

بلوک های هبلکس، در مقایسه با سایر انواع بلوک ها، کاربرد بیشتری دارند. از این رو باید با مزایا و قیمت بلوک هبلکس آشنایی داشته باشید. طبیعتا هیچ چیز بی نقص در جهان وجود ندارد و بلوک های هبلکس نیز معایبی دارند. مزایای زیاد بلوک های هبلکس، در مقایسه با معایب کم، آن را به بهترین انتخاب برای ساختمان سازی تبدیل کرده است.

اغلب مصالح ساختمانی، مزایا و معایب مختلفی دارند و چنانچه بخواهیم مزایا و معایب بلوک هبلکس را زیر ذره بین قرار دهیم، پی خواهیم برد که این نوع بلوک ها با توجه به مزایا و معایبی که دارند، یکی از بهترین انتخاب ها برای دیوار چینی، محوطه سازی، سقف و… هستند.در ویدیوی زیر به مهمترین مزایای بلوک سبک هبلکس اشاره شده است.

 در ادامه به بررسی مزایا و معایب کلی بلوک هبلکس پرداخته ایم:

مزایای بلوک هبلکس چیست؟

از جمله مهمترین ویژگی ها  مزایای بلوک سبک AAC هبلکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن بلوک هبلکس 

وزن اندک را می توان از دیگر مزیت های بی نظیری دانست که باعث شده تا بلوک های هبلکس نسبت به همتایان خود متمایز باشد. در واقع باید عنوان کنیم که بلوک هبلکس در مقایسه با سایر بلوک های هم رده دارای وزن بسیار کمی می باشد. این وزن اندک به نوبه خود سرآغاز تمامی مولفه هایی بوده که باعث تفاوت این محصول با سایرین شده است.

می توان دلیل وزن اندک این دسته از محصولات را، ساختار متخلخل آن ها دانست که یه نوبه خود جرم آن ها را کاهش داده است. این وزن اندک موجب افزایش مقاومت آن ها در برابر زلزله، سهولت در حمل و نقل، اجرای سریع‌تر و البته عایق بودن بیشتر آن ها شده است. به عبارت ساده تر این فاکتور عاملی بوده که بلوک هبلکس را به طور کامل از سایر بلوک های هم رده متمایز نموده است.

هبلکس به دلیل وزن کم که به ازای هر متر مکعب حدود 550 تا 600 کیلوگرم می باشد باعث سهولت در حمل و نقل این مصالح ساختمانی شده است. این نوع بلوک سبک در ساختمان سازی برای کاهش بار مرده ساختمان زیاد مورد استقبال قرار می گیرد. دیوارهای ساخته شده با بلوک سبک وزن کمتری دارند که این مزیت بزرگی است. بلوک سیپورکس، بلوک لیکا، بلوک پرین و… نمونه های پرکاربردی از بلوک سبک به شمار می آیند.

مزایا و قیمت بلوک هبلکس

مزایای بلوک هبلکس

  • مقاوت بالای بلوک هبلکس در برابر حرارت

مقاومت بلوک سبک هبلکس به دلیل ترکیبات و همچنین نحوه پخت و متخلخل سازی آن در مقابل دما و حرارت، به شدت بالا می باشد و همین امر باعث شده مصرف انرژی کاهش یابد.

مقاومت بالای هبلکس در برابر زلزله

مقاوم بودن سازه و تحمل بار ساختمان در مواجه با زلزله عامل مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای کرد. با زلزله هایی که در اکثر شهر و استان های نزدیک اتفاق افتاده و شاهد خرابی های آن بوده ایم، بهتر است مصالحی را انتخاب کنیم که در مقابل زلزله مقاومت بالایی داشته باشند. مقاومت بلوک هبلکس در برابر زلزله، به دلیل نوع متریال و بافت و وزن پایین آن، بسیار بالا می باشد و استفاده از این بلوک ها در ساختمان سازی بسیار مناسب می باشد.

بیشتر بدانید: بررسی زلزله و بلوک هبلکس

  • سرعت عمل بالای هبلکس در اجرا

نصب و اجرای بلوک هبلکس به وسیله چسب مخصوص و با سرعت بالایی انجام می شود.

بلوک acc در برابر چه چیزهایی عایق است؟

بلوک acc در برابر چه چیزهایی عایق است؟

  • اجرای تاسیسات ساده تر روی بلوک سبک

یکی از معضلاتی که اغلب بنایان و معماران با آن مواجه هستند، تبیین جایگاه لازم برای تاسیساتی نظیر سیستم برق و لوله کشی می باشد. بدین صورت که آن ها می بایست برای عبوری اجزای این تاسیسات، فضای لازم را ایجاد نمایند. متاسفانه اغلب مصالح نظیر بلوک های لیکا، سفال و آجر موانع زیادی را در این زمینه ایجاد می کنند.

به گونه‌ای که غالباً نمی‌توان به شیوه‌ای مناسب شکل آن ها را برای عبور این تاسیسات تغییر داد. این در حالی است که بلوک هبلکس به طور کامل به وسیله اره قابل برش هستند. این موضوع کمک می کند تا بنایان بتوانند در ساده ترین وجه ممکن، شکل ساختاری این محصولات را تغییر داده و فضای لازم برای عبور لوله و سیم های مختلف را در آن ها تعبیه نمایند. این فاکتور به نوبه خود اجازه می‌دهد تا این دسته از بلوک ها به انتخاب بهینه تری برای اجرای ساختمان ها و آپارتمان های بزرگ تبدیل شوند.

بیشتر بدانید: اجرای گچ و نما روی بلوک سبک هبلکس

  • قابلیت سوراخ کاری میخ زنی و برشکاری هبلکس

قابلیت سوراخ کاری و برشکاری یکی از برترین ویژگی ها در بلوک AAC هبلکس است و این امکان را به ساختمان سازان می دهد که بتوانند از بلوک هبلکس در اندازه و ابعاد مختلف استفاده کنند.

  •  بازیافت قطعات شکسته بلوک 

این قابلیت در بلوک های هبلکس وجود دارد تا بتوانند از قطعات شکسته در اجرای سقف استفاده کنند.

ویژگی بلوک عایق

قیمت بلوک عایق

  • بلوک هبلکس بلوک عایق صوت

بلوک عایق بحث مهمی در صنعت ساختمان است که این روزها رعایت و استفاده از آن به نفع مالک، سازنده و افرادی که در ساختمان ساکن هستند.یکی از ویژگی های بسیار مهم که توجه بسیاری از ساختمان سازان را به خود جلب نموده، عایق صوت بودن می باشد که از سر و صدا به درون آپارتمان ها جلوگیری نماید.

عایق صوت و عایق حریق از مهم ترین مواردی است که یک بلوک ساختمانی باید دارای آن باشد. فرقی نمی کند که ساختمان دارای چه کاربری باشد، مسکونی، تجاری، اداری و… باید در مقابل صوت و حریق مقاومت بالایی داشته باشد. بیشتر بدانید: بلوک عایق صوتی چیست؟

  • حمل و نقل آسان بلوک

باتوجه به این که سایز بلوک های سبک هبلکس  متنوع است و بزرگتر از بلوک های سنتی است به همین دلیل حمل و نقل آن سریع تر و راحت تر صورت می گیرد. حمل آسان بلوک های ساختمانی برای خیلی از سازندگان دارای اهمیت است. به همین دلیل انتخاب هبلکس یکی از گزینه های مناسب است.وزن کم و نوع بسته بندی بلوک‌های هبلکس، باعث شده روند حمل و نقل این مصالح ساختمان سازی به آسانی صورت پذیرد.

  • هزینه کمتر بلوک هبلکس

برای استفاده بلوک های سنتی نیاز است که از گچ، ماسه و سیمان استفاده کرد تا بتوان بلوک ها را کنار هم قرار داد. یعنی علاوه بر خرید بلوک سفید، باید ماسه، سیمان و گچ هم خریداری کرد که این مبالغ جزء هزینه های جانبی محسوب می شود.

اگر بلوک سفید هبلکس یا بلوک سفید سیپورکس بخرید دیگر به خرید ماسه، سیمان و گچ و… نیازی ندارید. به دلیل این که این بلوک ها برای چسبیدن و کنارهم قرار گرفتن نیازی به این مصالح ندارند. در نتیجه هزینه های جانبی برای خرید آن مصالح حذف می شود که این از مزایای این بلوک محسوب می شود. پیشنهاد سیپورکس: قیمت بلوک هبلکس

  • صرفه جویی در هزینه های کارگر

یکی از مزایا و قیمت بلوک هبلکس، مربوط به صرفه جویی در هزینه های کارگری می شود. بلوک های هبلکس در قطعه های بزرگ ساخته می شوند. با این که بلوک ها در اندازه بزرگ عرضه می شوند اما به دلیل وزن پایینی که دارند، به سهولت می توان آن ها را حمل کرد.

این بلوک ها در اندازه های متنوع و دقیق ساخته شده اند و به همین دلیل می توان آن ها را به سهولت بر روی یکدیگر قرار داد. بلوک های هبلکس از نظر اندازه، برابر با 46 آجر هستند اما وزن آن به اندازه 10 آجر است. به دلیل اندازه بزرگ، یک کارگر ساده نیز می تواند دیوارچینی با بلوک هبلکس را آغاز کند. پس در میزان هزینه های کارگری صرفه جویی چشمگیری خواهید داشت.

مزایا و قیمت بلوک هبلکس

معایب بلوک هبلکس

  • مصرف مصالح کمتر – مزایا و قیمت بلوک هبلکس

بلوک های هبلکس در مقایسه با آجر، ملات کمتری استفاده خواهند کرد. در یک مقایسه سرانگشتی پی میبریم که بلوک های هبلکس، یک چهارم کمتر از آجر، ملات مصرف می کنند.

بیشتر بدانید: چگونگی خرید و قیمت چسب بلوک هبلکس و بررسی مزایای چسب بلوک هبلکس

  • مقاومت زیاد در برابر آتش سوزی و یخ زدگی

اگر بخواهیم نگاهی از نظر ایمنی ساختمان داشته باشیم. بلوک های هبلکس، در برابر یخ زدگی و آتش سوزی نیز مقاومت زیادی دارند. این دلیل باعث شده که بلوک های هبلکس بتوانند جای سایر مصالح ساختمانی را بگیرند.

  • امکان ساخت سفارشی بلوک وجود دارد

بلوک های هبلکس در قالب های بزرگ تولید می شوند و عمل برشکاری بر روی آن ها انجام می شود. به همین دلیل می توانید بلوک مورد نظر خود را در ابعاد مورد نیاز برشکاری کنید.

معایب بلوک هبلکس

در بررسی مزایا و معایب بلوک هبلکس، باید نگاهی به معایب آن نیز داشته باشیم. از معایب بلوک های هبلکس نیز نباشد چشم پوشی کرد. اما چنانچه یک بررسی کلی از جنبه مزایا و معایب هبلکس داشته باشیم، بلوک های هبلکس بهترین انتخاب برای ساختمان سازی هستند.  توجه داشته باشید این بلوک در دیوارهای غیر باربر استفاده می شود و در دیوارهای باربر از آن نمی توان استفاده نمود. در ادامه به برخی از مهمترین معایب بلوک های هبلکس اشاره خواهیم کرد.

  • غیرقابل نفوذ نبودن از جمله مزایا و معایب بلوک های هبلکس

یکی از مواردی که در مزایا و قیمت بلوک هبلکس باید به آن توجه داشت، غیرقابل نفوذ نبودن آن است. بلوک های هبلکس به وسیله بست های مقاوم سازی به یکدیگر متصل می شوند. پس از متصل کردن بلوک ها به یکدیگر، ساختار یکپارچه ای از بلوک ها شاهد خواهیم بود.

این ساختار یکپارچه بلوک ها، به کمک بست های مخصوص، به ستون متصل می شود. به همین دلیل نمی توان دیوارهای ساخته شده از هبلکس را غیرقابل نفوذ دانست. اتصال مستحکمی بین بلوک های هبلکس و سازه وجود ندارد و به همین دلیل ممکن است مقاومت فشاری کمتری را از آن شاهد باشیم.

  • امکان ترک خوردن گچ روی دیوار هبلکس

بلوک های هبلکس را در هنگام استفاده، باید به خوبی خیس کنید. این نوع از بلوک ها جذب رطوبت زیادی دارند. به همین دلیل در صورت گچ کاری مستقیم بر روی آنها، امکان ایجاد ترک، وجود خواهد داشت. از این رو قبل از گچ کاری دیوارهای هبلکس، توصیه می کنیم که از یک توری فلزی استفاده کنید.

  • مقاومت کم در برابر فشار

یکی از بزرگترین عیب هایی که بلوک هبلکس دارد نداشتن فشار مقاومتی می باشد. در واقع به دلیل استحکام و مقاومت کم که این مصالح ساختمانی دارد باعث می شود سازه ها در برابر فشارهای جانبی مقاوم نباشند و عیب آن باعث شده که از بلوک های هبلکس نتوان در دیوارهای باربر استفاده کرد و فقط به دیوارهای غیر باربر محدود شده است.

لازم است بدانید اگر بخوهید از بلوک هبلکس در دیواره های باربر استفاده کنید باید ضخامت دیوار را افزایش داد که این کار علاوه بر هزینه زیادی که در بر دارد باعث کاهش فضا نیز می گردد، استفاده از بلوک هبلکس گزینه مناسبی برای دیوارهای باربر نمی باشد.

پس از آشنایی با مزایا و قیمت بلوک هبلکس، باید به یک نتیجه گیری مناسب برسیم. همانطور که دیدیم، بلوک های هبلکس نیز به مانند سایر مصالح ساختمانی، معایبی نیز دارند. اما چنانچه دقیق تر به این موضوع نگاه کنیم، پی میبریم که انتخابی بهتر از بلوک های هبلکس نخواهیم داشت. به دلیل استقبال خوبی که از بلوک های هبلکس شد، شرکت های مختلفی به فکر تولید این بلوک ها افتادند. بلوک های سیپورکس یکی از این برندها است که هیچگونه تفاوتی با بلوک های هبلکس ندارد.

چگونگی اجرای دیوار به کمک بلوک هبلکس

همانگونه که عنوان کردیم، بلوک های هبلکس در مقایسه با سایر بلوک ها، تفاوت های بنیادی دارند. البته این تفاوت ها به نحوه ساخت و ویژگی های آن حیاتی آن ها ختم نشده است. در واقع این دسته از محصولات به شیوه ای متمایز هم اجرا می شوند. باید عنوان کنیم که اغلب مصالح ساختمانی با استفاده از ملات های سنتی نظیر سیمان و یا گچ اجرا می‌شوند.

این در حالی است که بلوک های هبلکس با استفاده از چسب مخصوصی به همدیگر متصل می شوند. به عبارت ساده تر نمی توان برای اتصال بلوک های هبلکس از سیمان و موارد مشابه استفاده کرد. بلکه بایستی از چسب ویژه آن ها استفاده نمود که غالباً توسط شرکت سازنده ارائه می شود.

این چسب ها به دلیل سازگاری ویژه‌ای که با ساختاری بلوک دارند، می توانند در ساده ترین وجه ممکن اتصال بین آن ها را تسهیل نمایند. از طرفی دیگر به کارگیری آن ها باعث می شود تا وزن کلی ساختمان کاهش پیدا کرده و در نتیجه مقاومت سازه در برابر زلزله و حوادث طبیعی افزایش یابد.

نکته قابل توجه دیگری که در این میان وجود دارد، اجرای سریعتر به وسیله چسب ها می باشد. در واقع اجرای یک دیوار به کمک این چسب ها می تواند سرعت کار را تا دو برابر افزایش دهد؛ چرا که شیوه استفاده بسیار ساده ای داشته و اغلب افراد می‌توانند در ساده‌ترین وجه ممکن از آن استفاده نمایند.

ترکیب کلی این عوامل در کنار همدیگر باعث شده تا اجرای یک ساختمان به کمک بلوک های هبلکس گزینه ای بسیار ایده آل تر برای پروژه هایی با محدودیت زمانی باشد؛ چرا که ضمن افزایش سرعت کار، مقاومت بالایی را هم به همراه خواهد داشت.

سرعت اجرا بالا بلوک هبلکس

سرعت اجرا بالا بلوک هبلکس

بیشتر بدانید: کاربرد بست اتصال بلوک

مدل های مختلف بلوک هبلکس

ویژگی ها و مزیت های منحصر به فرد بلوک های هبلکس موجب شده تا این دسته از بلوک ها طی یک قرن گذشته با استقبال بسیار زیادی مواجه شوند. بر همین مبنا هم بوده که شرکت های سازنده و تولید کنندگان انواع گوناگونی از آن ها را ساخته اند.

هر یک از این تولیدکنندگان بسته به خلاقیت خود، تغییراتی در ساختار آن ایجاد کرده اند. به گونه ای که این روزها بیش از ۲۲ نوع بلوک هبلکس در بازار وجود دارد که هر کدام از آن ها طرح و ابعاد گوناگونی دارد. نکته قابل توجه این است که هر یک از این مدل ها برای بخش خاصی از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

برای مثال بلوک های هبلکس با ضخامت کمتر، عموماً برای حصار کشی مناسب هستند. حال این که بلوک های با ضخامت بیشتر می‌توانند برای دیوارهای داخلی و دیوارهای باربر هم مورد استفاده قرار گیرند. این تنوع بسیار بی نظیر باعث شده تا مشتریان و بنایان انتخاب های بیشتری را برای ساخت یک سازه به وسیله بلوک هبلکس در اختیار داشته باشند. به گونه ای که آنها می توانند متناسب با بودجه و البته نوع بنای خود از بلوک هبلکس ویژه استفاده نمایند. این فاکتور در نهایت میزان تقاضا برای خرید بلوک سفید هبلکس را به طرز چشمگیری افزایش داده است.

ابعاد بلوک سبک هبلکس

ابعاد بلوک هبلکس را می توان از جمله فاکتورهای مهمی دانست که می‌تواند بر روی قیمت این محصولات تاثیر مستقیمی داشته باشد. در واقع این روزها تنوع بسیار زیادی در ابعاد وجود دارد که هر کدام از آن ها نیز دارایی شکل و ساختاری گوناگون می باشد.

بدیهی است که هر اندازه ابعاد این تولید افزایش پیدا کند، در نهایت قیمت آن ها نیز بیشتر می‌شود. در نظر داشته باشید که حتماً ابعادی را انتخاب نمایید که متناسب با محل سازه شما باشد. این موضوع مانع از هدر رفت هزینه های شما می شود. برای فهمیدن ابعاد دقیق مورد نیازتان می‌توانید از معماری یا بنا کمک بگیرید.

قیمت هبلکس 8 سانتی

قیمت هبلکس 10 سانتی

قیمت هبلکس 15 سانتی

قیمت هبلکس 20سانتی

 
عرض بلوک تعداد بلوک در یک متر مربع وزن یک عدد بلوک تعداد بلوک در یک متر مربع دیوار وزن یک متر مربع دیوار
8cm 83.5 6.3-6.6 6.5 44kg
10cm 66.5 7.7-8 6.5 55kg
15cm 44.5 11.6-11.9 6.5 82kg
20cm 33 15.3-15.6 6.5 109kg

اندازه بلوک هبلکس تاثیر مستقیمی بر خواص و کاربردهای آن دارد. بلوک های هبلکس با ضخامت بالا، مقاومت بیشتری در برابر فشار و بارهای عمودی دارند. ضخامت و سایز بلوک سبک هبلکس تاثیر زیادی در عایق ‌بندی حرارتی و صوتی ساختمان دارند. بلوک های هبلکس با ضخامت بیشتر، عایق ‌بندی بهتری در برابر حرارت و صدا ارائه می‌ دهند.

ضخامت بلوک هبلکس بسته به نیازهای ساختمانی و استفاده مورد نظر، متغیر است. در پروژه ‌های ساختمانی گوناگون، از بلوک های هبلکس با ضخامت ‌های مختلف استفاده می‌ کنند. به عنوان مثال، برای دیوارهای داخلی ساختمان بیشتر از بلوک های با ضخامت کمتر استفاده می‌ کنند، در حالی که برای دیوارهای بیرونی و دیوارهای پشتیبان استفاده از بلوک های با ضخامت بیشتر، رایج تر است.

بلوک هبلکس مازاد بر وزن کم، در قیاس با مصالح ساختمانی دیگر ابعاد بزرگتری دارد. همین امر به نوبه خود در هزینه ها و سرعت اجرای پروژه تاثیر مستقیمی دارد. ابعاد بلوک هبلکس در مرحله اول بر اساس استاندارد تعریف شده ساخته می شود.

اما با توجه به اینکه در مرحله دیگری برش می خورد می توان ابعاد آن را بر اساس نیاز و درخواست مشتری تغییر داد. بلوک های هبلکس با ارتفاع 25 سانتی متر و طول 60 سانتی متر ساخته می شوند. ضخامت بلوک های هبلکس بین 7.5 تا 30 سانتی متر متغیر می باشد. پیشنهاد سیپورکس: اهمیت عایق سازی

همانگونه که مشاهده می کنید، تقریبا برای هر رده سایزی، نوع خاصی از بلوک ها خلق شده است. نکته دیگری که در این میان وجود دارد، ابعاد کلی بلوک ها می باشد. در واقع این دسته از بلوک ها نسبت به مصالح دیگر نظیر آجر، ابعاد بیشتری دارند.

اما وزن بلوک هبلکس به مراتب کمتر است. ابعاد بیشتر این محصولات موجب صرفه جویی در زمان و انرژی شده است. که مجموع این عوامل باعث شده که محبوبیت بلوک های سبک بالا رفته. جهت ثبت سفارش بلوک سبک ساختمانی میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید: 02188780480

بلوک هبلکس سایز 10

دیوار چینی با بلوک هبلکس و نحوه اجرای بلوک هبلکس

دیوار چینی با بلوک هبلکس

همانطور که در متن بالا به آن اشاره نمودیم بلوک هبلکس یک نوع بلوک ساختمانی بوده که از مخلوطی سیمان، سیلیس و آب و … تشکیل شده است. این بلوک ها به صورت مستطیلی با ابعاد مشخص ساخته می شوند و به کمک ملات سیمانی به یکدیگر متصل می شوند. برخی از مزایای اصول دیوار چینی با این نوع بلوک سبک عبارتند از:

  • وزن پایین بلوک های هبلکس، سبب وزن کمتر سازه ها خواهد شد. در نتیجه به سازه های بسیار کمتری نیاز بوده و قیمت نهایی سازه کمتر می شود.
  • نصب سریع و اجرای ساده بلوک های هبلکس موجب شده تا افرادی که تجربه دیوارچینی ندارند، فقط با دانستن چند نکته، به آسانی و با تعداد نیروی بسیار کم آن را نصب کنند.
  • یکی دیگر از مزیت های دیوارچینی با این بلوک ها این است که وزن نهایی ساختمان کمتر شده، در نهایت ساختمان در برابر حوادثی همچون زلزله در قیاس با مصالح دیگر خسارت کمتری می بیند.
  • این بلوک ها عایق های بسیار مناسبی در برابر سرما و گرما می باشند. به همین علت از هبلکس به عنوان مصالح دیوار خارجی استفاده خواهند کرد تا مانع از تبادل هوا با فضای بیرون شود.

برای ساخت دیوار چینی با بلوک هبلکس، ابتدا بلوک ها به صورت افقی در ردیف های متوالی قرار داده می شوند و با استفاده از ملات سیمانی به هم متصل می شوند. سپس بلوک های موجود در ردیف بعدی روی بلوک های قبلی قرار داده می شوند و این فرآیند تا ارتفاع مورد نظر ادامه می یابد.

دیوار چینی با بلوک هبلکس به دلیل سادگی و سرعت اجرا، هزینه کمتر نسبت به دیوارهای سنگی، عدم نیاز به تخصص ویژه و قابلیت تنظیم ابعاد و ضخامت، مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع دیوارها عموما در ساختمان های مسکونی، صنعتی و تجاری استفاده می شوند.

مزایا و قیمت بلوک هبلکس

بهترین روش خرید بلوک هبلکس چیست؟

چنانچه پس از بررسی مزایا و قیمت بلوک هبلکس، تصمیم بر خرید آن گرفتید، برای خرید بلوک سفید هبلکس ، راه های مختلفی پیش روی خود خواهید داشت. هریک از روش های خرید، مزایا و معایب منحصر به فرد خود را دارند. تا چندی پیش، برای خرید بلوک، باید به یکی از مصالح فروشی های سطح شهر مراجعه می شد.

اما امروزه فروشگاه های آنلاین متعددی در سطح فضای مجازی فعالیت می کنند که از طریق این مراکز می توانید بهترین بلوک ها را در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری کنید. سیپورکس یکی از مراکز معتبر در این زمینه است که اقدام به فروش انواع اقسام مصالح ساختمانی مختلف کرده است.

با مراجعه به وب سایت سیپورکس، لیست کاملی از مصالح ساختمانی موردنیاز خود را مشاهده خواهید کرد. خرید از سراسر شهرهای کشور امکان پذیر است و به دلیل کیفیت بالای محصولات سیپورکس، تمامی مشتریان راضی خواهند بود. نگران میزان قیمت بلوک های هبلکس نیز نباشید.

با این که بلوک های هبلکس، به نسبت سایر محصولات مشابه قیمت بالاتری دارند. اما به دلیل صرفه جویی در سایر هزینه ها، در نهایت رقم پایین تری را شاهد خواهید بود. سیپورکس، اقدام به فروش بلوک های هبلکس با نازلترین میزان قیمت ها کرده است و می توانید بهترین و باکیفیت ترین بلوک ها را با قیمت های پایین از سیپورکس خریداری کنید. کارشناسان سیپورکس نیز در تمامی اوقات آماده ارائه راهنمایی خواهند بود.

پیشنهاد سیپورکس: خرید و قیمت بهترین بلوک سبک ساختمانی

آیا خرید بلوک هبلکس به لحاظ اقتصادی به صرفه است؟

خرید بلوک هبلکس به لحاظ اقتصادی ممکن است به صرفه باشد، اما وابسته به عوامل گوناگونی همچون قیمت بلوک، هزینه نصب و ساخت آن، هزینه نگهداری و تعمیرات و همچنین نیازهای خاص ساختمانی باشد. با توجه به مزایا و معایب بلوک ساختمانی هبلکس که در متن بالا به آن اشاره نمویم، هبلکس جایگزین بسیار مناسب و اقتصادی برای مصالح ساختمانی سنتی همانند بتن و آجر می باشد.

بلوک های هبلکس به دلیل وزن پایین، نصب آسان و سریع، جابجایی آسان، هزینه حمل و نقل پایین به دلیل وزن کم و … می توانند هزینه های ساخت و ساز را به طور قابل توجهی کاهش دهند همچنین، بلوک هبلکس به دلیل خواص حرارتی و عایق بودن، هزینه های انرژی را می تواند کاهش دهد. استفاده از این نوع بلوک ‌ها در ساختمان ‌ها موجب صرفه جویی در انرژی، هزینه و زمان می ‌شود و به حفظ محیط زیست کمک می ‌کند.

با این وجود، برای تعیین اینکه آیا خرید بلوک هبلکس به لحاظ اقتصادی به صرفه است یا خیر؟، باید عوامل دیگری همانند هزینه های نگهداری و تعمیرات در طول عمر ساختمان، تحمل وزن و بارهای سنگین، پایداری و طول عمر بلوک ها و نیازهای خاص ساختمانی را مورد بررسی قرار داد.

بنابراین، برای ارزیابی صرفه اقتصادی خرید بلوک هبلکس، باید تمام عوامل مرتبط را در نظر گرفت و با سایر روش های ساختمانی مقایسه کرد. بلوک هبلکس را از کجا بخریم؟

مزایا و قیمت بلوک هبلکس

خرید اینترنتی بلوک هبلکس

چرا از بلوک هبلکس استفاده کنیم؟

ویژگی های منحصر به فرد و خاصی که این بلوک ها دارند موجب شده تا بلوک هبلکس را نسبت به دیگر مصالح ساختمانی متمایز کند. همانطور که در متن بالا به آن اشاره نمودیم بلوک های هبلکس پایداری و استحکام بسیار بالایی دارند و عایق بسیار خوبی در برابر صدا، اتلاف انرژی، رطوبت، حرارت و … می باشند.

مازاد بر تمام این ویژگی ها برای ساخت بلوک های هبلکس از مواد با کیفیت و مقاوم استفاده می کنند که توانایی تحمل ضربه و لغزش را داشته باشند. بلوک های هبلکس با مواد ساختمانی دیگری مانند بتن، فولاد و چوب سازگاری دارند.

چرا بلوک سبک (هبلکس)؟ بلوک های هبلکس از قالب ‌های ساختمانی ساده ای تشکیل شده اند و به راحتی می ‌توان آنها را با یکدیگر ترکیب کرد و ساختمان ‌های بسیار متنوع و زیبایی را ایجاد کرد. این ساختار ساده موجب می ‌شود تا زمان و هزینه ساخت ساختمان کاهش یابد.

بلوک هبلکس مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت، آتش، زلزله و حشرات دارد. به معنای این است که ساختمان ‌های ساخته شده با این بلوک دارای عمر طولانی ‌تری هستند و نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند.

یکی دیگر از دلایل استفاده از بلوک های هبلکس مقاومت بالای آنها می باشد و می ‌تواند در مقابل نیروهای استاتیک و دینامیکی مقاومت نمایند. این مقاومت به ایمنی ساختمان و استحکام آنها کمک می کند. وزن این مصالح بسیار کم است و کارگر با سرعت بیشتری می تواند کار دیوار چینی را انجام دهد.

بلوک های هبلکس در قیاس با مصالح ساختمانی دیگر به ملات بسیار کمتری جهت دیوارچینی نیاز دارند. در نتیجه صرفه جویی در هزینه های مصالح و کارگر می توانند از جمله مزیت های استفاده از این بلوک ها باشد. همچنین استفاده از بلوک هبلکس به جای بلوک سیمانی گزینه بسیار خوبی می باشد.

مزایا و قیمت بلوک هبلکس

بهترین بلوک سفید

مواد تشکیل دهنده بلوک هبلکس چیست؟

در ساختار بلوک سفید هبلکس که از جنس بتن است، به غیراز هوا از موادی همچون ماسه، سیمان، سیلیس، گچ، آهک و پودر آلومینیوم ساخته شده است. هر کدام از موادی که ذکر کردیم با درصدهای معینی در ساختار این بلوک ترکیب شده اند که در نهایت تحت فشار موجود در دستگاه های اتوکلاو پخته می شوند. بلوک سیپورکس هم دقیقا از نظر مواد تشکیل دهنده مانند هبلکس می باشد.

مراحل تولید بلوک هبلکس

جهت مراحل تولید بلوک هبلکس بایستی دستورالعمل های زیر را با دقت و گام به گام انجام دهید.

1: ساخت دوغاب

نخستین مرحله جهت ساخت بلوک سبک، ساخت دوغاب سیلیس و آب است. در این مرحله بایستی سیلیس به اندازه کافی با آب مخلوط شود و یک ماده گل مانندی را تشکیل دهد.

2: اضافه نمودن سیمان و آهک به دوغاب

 در این مرحله سیمان و آهک به دوغاب اضافه می شود. در صورتی که هر کدام از این مواد قبل از ترکیب شدن به شکل کلوخه در بیایند، بایستی آنها را قبل از ترکیب شدن آسیاب کرده و سپس مخلوط کرد.

3: ترکیب نمودن تمامی مواد به وسیله میکسر

ترکیب نمودن مواد با یکدیگر مهمترین مرحله در تولید بلوک سبک می باشد. این عمل به وسیله میکسر بزرگ و مخصوصی انجام می گیرد. مخلوط به دست آمده بایستی یکدست باشد. در صورتی که مخلوط خشک باشد، با اضافه نمودن آب می توان مخلوط یکدست و خوبی را به دست آورد.

4: اضافه کردن پودر آلومینیوم به مخلوط و هوادهی آن:

بر روی بتن سبک پودر آلومینیوم به صورت یکنواخت پاشیده خواهد شد. در این مرحله از آب جهت ترکیب شدن بهتر پودر آلومینیوم با ترکیب به دست آمده استفاده می کنند و حباب های هوا به وسیله پودر آلومینیوم در بلوک ایجاد خواهند شد.

5: سنجش کیفیت

بعد از قالب ریزی و همچنین اتوکلاو نمودن بلوک سبک، کیفیت ترکیب به دست آمده بایستی آزمایش شود. در این مرحله جهت سنجش کیفیت، بتن هوادار شده به وسیله متخصصان آزمایش می شود. چنانچه مشکلی در ترکیب ماده به دست آمده باشد و یا درصد ترکیب مواد درست نباشد، بایستی مواد به مراحل اولیه برگردانده شود. سنجیدن کیفیت بلوک سبک یکی از مهمترین مراحل تولید بلوک اتوکلاو شده است. زیرا کیفیت نهایی بلوک را محک می زند.

6: قالب ریزی و برش بلوک هبلکس

در مراحل تولید بلوک هبلکس یا سیپورکس ترکیب به دست آمده بایستی قالب ریزی شود. قبل از پرکردن قالب ها، جهت جلوگیری از چسبیدن ترکی، قالب آنها مازوت اندود خواهند کرد. هر کدام از قالب ها حدود 3 متر مکعب گنجایش دارند. در این مرحله تقریبا نصف از حجم قالب پر خواهد شد.

بعد از انجام دادن تمامی این مراحل این بار نوبت اتوکلاو کردن بلوک می باشد. بتن ها به واسطه دما و فشار زیاد دستگاه اتوکلاو، متراکم و فشرده خواهند شد و در نهایت با دستگاه برش بلوک هبلکس در اندازه های گوناگونی برش داده می شوند.

اره برقی سیپورکس

مشخصات اره برقی سیپورکس

حتما بخوانید: برش بلوک سبک با اره برقی سیپورکس

خرید بلوک هبلکس و نمایندگی بلوک هبلکس

در زمان خرید بلوک هبلکس بایستی توجه ویژه ای نمایید، زیرا ایمنی و استحکام سازه به کیفیت مصالح به کار گرفته شده در آن بستگی دارد. شرکتی که جهت خرید بلوک های هبلکس انتخاب می کنید باید از اعتبار بسیار بالایی در بازار مصالح برخوردار باشد. یکی از بهترین و موثرترین راه ها جهت کاهش هزینه ساختمان سازی، خرید بلوک هبلکس با قیمت مناسب است.

قیمت این نوع بلوک ها بسیار مناسب بوده و این عامل به نوبه خود سبب افزایش محبوبیت آنها شده است، جهت خرید اینترنتی بلوک هبلکس می‌ توانید با نمایندگی بلوک هبلکس صحبت نمایید که این بلوک ها را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا در اختیارتان قرار دهند. نمایندگی های معتبری همچون سیپورکس یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین در کشور می باشد که در زمینه فروش بلوک های هبلکس با دوام و کیفیت بالا مشغول به فعالیت می باشد.

با توجه به مزایا و معایبی که برای شما بیان کردیم بنابراین بهترین گزینه برای ساخت و سازهای خود خرید بلوک هبلکس می باشد بهتر است خرید بلوک سفید هبلکس در سازه‌های خود به دلیل ویژگی ها و امتیازاتی که دارد، ازجمله: سرعت و ایمنی گزینه مناسبی می باشد. بیشتر بدانید: خرید و قیمت بلوک سبک هبلکس و سیپورکس

بهتر است بدانید: از بلوک AAC در چه کشورهایی بیشتر استفاده می شود؟

قیمت بلوک هبلکس | قیمت بلوک هبلکس 1402

یکی از مهمترین مواردی که باید در زمان خرید بلوک سفید هبلکس به آن دقت کنید، قیمت نهایی محصول می باشد. همانگونه که اشاره کردیم، این تولیدات توسط برندها و شرکت های گوناگونی تولید می شود که هر یک از آن ها مطابق با سیاست گذاری های ویژه خود عمل می کنند.

برای مثال برخی از آنها مواد اولیه را در تیراژ بیشتری خریداری می‌کنند و تولیدات خود را در ابعاد کوچکتری ارائه می دهند که این موضوع باعث می‌شود تا قیمت های مناسب تری داشته باشند. افزودن این موارد فاصله مرکز خرید تا کارخانه از دیگر مواردی است که می تواند بر روی قیمت بلوک سفید هبلکس تاثیر گذار باشد؛ چرا که موجب کاهش هزینه های حمل و نقل می شود. تفاوت در این مولفه ها باعث شده تا این دسته از محصولات هم متفاوت باشند.

ما در شرکت سازه سبک آرسام سعی کرده ایم تا مناسب ترین قیمت ها را برای مشتریان خود ارائه دهیم؛ لذا اگر به دنبال خرید بلوک سفید هبلکس هستید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما در این شرکت تماس حاصل فرموده و اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید.البته در برخی موارد قیمت بلوک هبلکس تهران بستگی به کیفیت و متراژ آن دارد. در حالت کلی قیمت این بلوک در مناطق مختلف و با توجه به شرایط بازار تغییر کند.

کاهش هزینه ساخت و ساز

بیشتر بدانید: نحوه بارگیری بلوک سبک به چه صورت است؟

قیمت بلوک هبلکس به عوامل گوناگونی بستگی دارد، در متن زیر به طور خلاصه به آنها اشاره می کنیم:

  • جنس بلوک هبلکس

نوع مواد استفاده شده در ساخت بلوک هبلکس روی قیمت آن تاثیر دارد. بلوک هبلکس ممکن است از بتن سبک، بتن معمولی یا نوع دیگری از مصالح تولید شود، که هر کدام از این جنس‌ ها قیمت ‌های متفاوتی دارند.

  • اندازه بلوک هبلکس

اندازه فیزیکی بلوک هبلکس تاثیر زیادی بر روی قیمت آن دارد. بلوک‌ های با ابعاد بزرگتر ممکن گران‌تر می باشند.

  • میزان روکش و تزیینات بلوک هبلکس

بلوک ‌های هبلکس می ‌توانند به صورت ساده، بدون رنگ و طرح باشند، یا اینکه با تزیینات و روکش های گوناگونی تولید شوند. بلوک ‌های هبلکس با تزیینات بیشتر و روکش قیمت بیشتری دارند.

  • مشخصات بلوک هبلکس

برخی از بلوک ‌های هبلکس با روش‌ های ویژه ای تولید می ‌شوند تا خواص خاصی از جمله عایق ‌بندی، مقاومت بالا در برابر زلزله، عمر طولانی ‌تر و … داشته باشند. بلوک‌ هایی با مشخصات فنی خاص و ویژه از سایر بلوک ‌ها گران تر هستند.

  • منطقه جغرافیایی بلوک هبلکس

ممکن است که قیمت بلوک با توجه به تقاضا و عرضه موجود در منطقه جغرافیایی متفاوت باشد.

  • نرخ تورم بلوک هبلکس

تورم می ‌تواند تاثیری در قیمت بلوک هبلکس داشته باشد. به عنوان مثال، در صورتی که هزینه تولید مواد اولیه یا هزینه نیروی کار افزایش یابد، قیمت بلوک هبلکس نیز افزایش خواهد یافت.

همراه ما باشید با: همه چیز در مورد بلوک هبلکس

جهت اطلاع از مزایا و قیمت بلوک هبلکس یا خرید بلوک هبلکس (سیپورکس) فقط کافیست با مشاوران ما به شماره 02188780480 تماس حاصل فرمایید تا بتوانید بهترین سازه را با قیمتی مناسب بسازید.

4.9/5 - (64 امتیاز)

56 دیدگاه دربارهٔ «بلوک هبلکس چیست؟ +10 مزایا و قیمت بلوک هبلکس»

حامد محمودی گفت:

محتوای مفیدی بود. تشکر

سعید دهلوی گفت:

قیمت بلوک هبلکس تهران چقدره؟

برای اطلاع از قیمت بلوک هبلکس ابتدا باید متراژ پروژه را در نظر بگیرید تا بر اساس آن و محل پروژه بتوان قیمت کلی بلوک سبک هبلکس را گفت. برای اطلاعات بیشتر با 02188780480 تماس بگیرید.

رامتین موسوی گفت:

سلام و خسته نباشید فراوان
من نه میخوام بلوک سبک بخرم نه محصول دیگه ای من فقط دانشجوی رشته عمران هستم و فقط جهت اطلاعات بیشتر وبسایت هارو دنبال میکنم و از اطلاعاتشون استفاده میکنم و الان نزدیک به یک سال هست که تک تک مطالب و ویدئو های شما رو دنبال میکنم مخصوصا اون ویدئو مربوط به مقاومت بلوک سبک در برابر زلزله که خیلی برام جالب بود و فقط امیدوارم بتونم یه سازنده خوبی بشم و مطمئنا اگه اون روز برسه حتما از بلوک سبک اتوکلاو شده که میدونم مزایای بسیاری دارند این بلوک های سبک استفاده خواهم کرد و به تمامی همکاران معرفی خواهم کرد. امیدوارم همیشه همینطور بدرخشید.

سلام دوست عزیز
واقعا ممنون از شما و از این همه انرژی مثبی که به ما فرستادین
صد در صد اون روز خواهد رسید و ما مشتاقانه منتظر اون روز هستیم.
موفق باشید

رها امامی گفت:

سلام
من میخوام ثبت سفارش انجام بدم، چندین بار تماس گرفتم اما موفق نشدم با همکارای فروشتون صحبت کنم
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
منزل ما 90 متر ست و برای دیوارهای داخلی میخواییم از این بلوک های سبک هبلکس استفاده کنیم منتهی نمیدونیم از چه ابعادی استفاده کنیم و اینکه چقدر بلوک نیازه برای این متراژ و اینکه لطف میکنید قیمت هر متر بلوک سبک رو به ما اعلام کنید تا من مشورت کنم و مجدد باهاتون تماس بگیرم. ما خیلی عجله داریم ممنون میشم که زودتر جواب بدین

سلام دوست عزیز
برای ساخت سازه خود و دیوارهای داخلی بهترین گزینه استفاده از بلوک سبک 10 cm می باشد و همچنین در حصوص قیمت بلو سبک و اینکه چه مقدار بلوک نیاز است بایستی با کارشناسان فنی ما صحبت کنید و در حال حاضر شرکت هستن شما الان باهاشون تماس بگیرید میتوانید صحبت کنید 02188780480 داخلی 104 را بگیرید

زهیر میکائیلی گفت:

خدا قوت ممنون از توضیحات کاملتون.
یه سوال فنی در خصوص اجرای بلوک هبلکس داشتم. فقط باید از چسب بلوک هبلکس استفاده کرد یا از ملات ماسه و سیمان هم میشه؟

خواهش میکنم ممنون از اینکه نظرتون رو اعلام کردید.
برای اجرای بلوک هبلکس که مقاومت بالایی داشته باشه بهتره که از چسب خود بلوک که پایه اپوکسی هست، استفاده شود.

عارف رحمانی گفت:

درود فراوان
من الان چند بار تماس گرفتم منتهی خطهاتون مشغول بود میخواستم ببینم کاتالوگی در خصوص بلوک هبلکس و اجرای بلوک هبلکس دارین تا ما بررسی های لازم قبل ز خرید بلوک سبک داشته باشیم؟ ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز
از اینکه در پشت خطهای ما منتظر ماندید پوزش میطلبیم.
کاتالوگ بلوک هبلکس د صفحه اصلی سایت و حتی نحوه اجرای بلوک سبک هبلکس در قسمت ویدئو ها موجود میباشد اما من بازم کاتالوگ بلوک سبک را به آدرس ایمیلی که برای ما پیام ارسال کردید ارسال کردم و بعد از بررسی های لازم جهت خرید بلوک سبک میتوانید با شماره شرکت و داخلی 104 تماس بگیرید.

محمد تنابنده گفت:

سلام و عرض ادب
میخواستم ببینم کارخانه بلوک هبلکس شما کجا هستش؟
و اگه نمایندگی تو شهر های دیگه دارین شرایط نمایندگیتون رو بفرمایید

لیلا مرادی گفت:

سلام
اول از همه تشکر میکنم از شما به خاطر توضیحات کاملتون در خصوص بلوک هبلکس که بسیار کامل بود.
اما من یه سوالی داشتم ما تو شما داریم یه ویلا میسازیم و تو برنامه مون هستش که از بلوک هبلکس سیپورکس استفاده کنیم منتهی میخواستم بدونم از بلوک سبک هبلکس میشه برای نمای بیرونی یعنی دیوار چینی دور حیاط استفاده کرد؟
امیدوارم تونسته باشم منظورمو رسونده باشم

سلام دوست عزیز
سپاس از همراهی شما و انرژی خوبی که به ما دادین
اما در خصوص سوالی که در مورد بلوک هبلکس و یا سیپورکس داشتین به خدمت شما میرسانم که بلوک سبک هبلکس به دلیل عایق بودن برای ساختمان استفاده میشود و البته که میتوانید برای دور چینی ام استفاده کنید اما برای شما مقرون به صرفه نخواهد بود.

محمد گفت:

لطفا لیست قیمت بلوک هبلکس را ارسال نمایید.
تشکر از سایت خوبتون و محتواهای ارزنده ای که منتشر کردید.

خرسندیم که از محتواهای سایت رضایت دارید. باتوجه به متغیر بودن قیمت ها برای اطلاع از لیست قیمت بلوک هبلکس با مشاوران ما 02188780480 تماس بگیرید تا لیست قیمت بلوک را خدمتتان ارسال کنند.

Fatima گفت:

عالی بود ممنون از توضیح کاملتون

سپاسگزاریم.

Fatima گفت:

ممنون ازتوضیحات شما خیلی مورد استفاده قرار گرفت

خوشحالیم که محتوا براتون کاربردی بوده.

اعظم گفت:

سلام ممنون از محتوای عالی سایتتون..
موفق باشید

تشکر بابت اعلام نظرتان. خرسندیم که مورد رضایتتان واقع شده. برقرار باشید.

الهه بخشی گفت:

سلام
خسته نباشید
من کلی بهتون ایمیل زدم اما جواب هیچ کدوم رو ندادین امیدوارم اینجا جوابم رو بدین
وبسایت شما محتوا های بسیاری و دقیقا تمامی محتواهاتون صحت کامل دارد، من دارم در مورد بلوک های سبک AAC اتوکلاو شده که شما بهش میگین بلوک هبلکس یا بلوک سیپورکس برای دانشگاه تحقیق ارائه میدم و میخوام از محتواهای شما استفاده کنم میخواستم ببینم کاتالوگی دارین برای من ارسال کنید واقعا ممنونتون میشم که باهام همکاری کنید.

سلام دوست عزیز
عذر ما را بپذیرید ، ممنون از همراهی شما
لطفا ایمیل خود را چک بفرمایید به ایمیل شما پاسخ داده شده است و کاتالوگ های مربوط به بلوک های سبک هبلکس برای شما ارسال شده است

صادق رحیمی گفت:

سلام یه سوالی داشتم ممنون میشم که پاسخ بدین
ما اگه بخواهیم روی بلوک های هبلکس جای پیریز یا کابل سیم دربیاریم بایستی حتما از شیار زن استفاده کرد؟

سلام با کمال میل به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد
در خصوص به پاسخ سوال شما باید بگویم که حتما از شیار زن کنید. نحوخ شیار زدن بلوک های هبلکس را می توانید در این لینک مشاهده کنید: نحوه شیارزنی بلوک هبلکس (سیپورکس)

محمد عبدی گفت:

سلام
خسته نباشید به تیم خوبتون میگم ویدئو که گذاشتین خیلی خوب بود، شما نعل درگاه دارین؟ و در صورت فروش به چه صورت می شود از شما خرید کرد؟

سلام دوست عزیز
ممنون از حسن توجه شما به مطالبمون
بله ما نعل درگاه دارم جهت ثبت سفارش با شماره های شرکت تماس بگیرید تا همکاران راهنمایی های لازم را انجام دهند

فرخنده محمودی گفت:

سلام خسته نباشید
ما یه ساختمان 4 طبقه میخواییم بسازیم و به شدت بر روی صدا حساس هستیم من تعریف این بلوک ها رو زیاد شندیدم و بیشتر مقالات شما رو در رابطه با بلوک هبلکس خوندم و متوجه شدم که عایق صوت هم هستن میخوام بدونم شما آیین نامه ای در خصوص عایق صوت بودن دارین میخوام با خیال راحت ثبت سفارش انجام بدم

سلام خانوم محمودی عزیز ممنون از توجه خوبتون به مجموعه ما
خیلی خوبه که نسبت به سازه ای که دارین حساس هستین به خدمت شما برسانم که بلوک های هبلکس علاوه بر عایق صوت بودن مزایای بسیاری دیگر هم دارد ازجمله: عایق حرارت، سبک بودن، مقاومت بالا در برابر زلزله، کاهش بار مرده ساختمان و دیگر ویژگی ها که میتوانید به صفحه مزایا و معایب بلوک هبلکس مراجعه کنید و اطلاعات کاملتری رو اونجا مشاهده کنید و در خصوص آیین نامه ها، به صورت فایل برای شما ارسال میگردد. بلوک های هبلکس بهترین گزینه برای شما می باشد. جهت ثبت سفارش و یا اطلاعات بیشتر می توانید با این شماره تماس بگیرید: 02188780480

مهدی سالاری گفت:

سلام وقت بخیر. من میخوام در رشت یه ویلا 3 طبقه بسازم و چند تا مورد خیلی برام اهمیت داره. به دلیل این که هوای شمال تهران رطوبت داره، من بلوکی لازم دارم که مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته باشه.
مورد بعدی بحث عایق بودن (عایق صوت) هست. من به شدت روی سروصدا حساس هستم و نمیخوام صدایی از بیرون به داخل ساختمان بیاد. اگر بلوک سبک این ویژگی را دارد، لطفا با من تماس بگیرید.

درود. بلوک سبک هبلکس سیپورکس مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارند. از نطر عایق بودن هم ضمانت می کنیم. زیرا بلوک های سبک به دلیل داشتن این خصوصیات نسبت به سایر بلوک ها بیشتر مورد توجه و استفاده قرار گرفتند. ما در رشت نمایندگی داریم. همکاران در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

مجتبی احمدی گفت:

سلام. من میخوام بلوک هبلکس خریداری کنم ولی آشنایی به استفاده ار بست های اتصال ندارم. در مقالات سایتتون خوندم که اگر از بست ها استفاده کنیم نیازی به وال پست نداریم. میخواستم اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنم. امکان داره راهنمایی کنید؟

درود دوست عزیز. بله البته شما میتونید با مشاوران ما در تماس باشید. 02188780480

مسعود زینلی گفت:

سلام من یه برج 12 طبقه در شمال تهران میخوام بسازم. باتوجه به اینکه تعداد طبقات زیاد هست میخوام وزن ساختمان خیلی سنگین نشه. با بلوک سیمانی محاسبه کردم وزنش خیلی زیاد میشه. در مقالات سایت شما خوندم که یکی از مزایای استفاده از بلوک هبلکس وزن سبک و کاهش بار مرده ساختمان است. به همین خاطر کنجکاو شدم اطلاعات بیشتری در رابطه با این بلوک کسب کنم.

درود. یکی از اصلی ترین مزیت بلوک های سبک، وزن کم آن است که منجر به کاهش بار مرده ساختمان می شود. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد بلوک های سبک با مشاوران سیپورکس در ارتباط باشید. 02188780480
ما به شما خواندن مقاله زیر که در رابطه با خصوصیات بلوک سبک است، را پیشنهاد می کنیم.
https://siporex.ir/%D8%A8%D9%84%D9%88%DA%A9-%D8%B3%D8%A8%DA%A9

ساناز گفت:

سلام
خسته نباشید
من چندتا سوال داشتم که به سوالم رو سرچ کردم پبسایت شما اومد بالا و محتواتون انقدر کامل بود که به جواب تک تک سوالاتم در خصوص بلوک هبلکس رسیدم، ممنون از وبسایت خوبتون

سپاس فراوان از حسن توجه شما به مقالات امیدوارم پاسخ کاملی به شما داره باشیم

ثریا نادی گفت:

سلام
ما داریم یه ساختمون 4 طبقه میسازیم اما نمیدونیم از چه ابعاد بلوک هبلکس برای ساختمونمون استفاده کنیم میشه یه راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز
کاربر عزیز جهت خرید بلوک هبلکس و اینکه از چه ابعاد بلوکی در سازه خود استفاده کنید با کارشناسان ما تماس بگیرید آنها پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند و یا حتی میتوانید نقشه ساختمان خود را برای ما ارسال کنید تا به شما بگوییم چه مقدار بلوک سبک هبلکس و در چه ابعاد بلوک هبلکس نیاز دارید و همچنین برآورد میکنند که چه مقدار چسب بلوک هبلکس و بست اتصال بلوک هبلکس نیاز خواهید داشت

حامد زارع گفت:

سلام خسته نباشید
آجر سبک هبلکس یا آجر هبلکس هم داریم؟

سلام دوست عزیز
آجر سبک هبلکس یا آجر هبلکس نداریم ما بلوک سبک هبلکس داریم که این بلوک ها مزایای بسیاری داره که پیشنهاد میکنم همین مقاله مزایا و معایب بلوک هبلکس را با دقت بخوانید و اینکه آجر ها عایق نیستن و مقاومتی که بلوک های هبلکس دارند را آجر ندارد و غیر قابل مقایسه با هم هستند.

رحمت رحمانی گفت:

سلام
آیا از بلوک هبلکس دیوار فقط میتوان برای دیوار های بیرونی ساختمان استفاده کرد؟

سلام
وقت بخیر
هبلکس دیوار؟
خیر دوست عزیز از بلوک هبلکس برای داخل ساختمان هم استفاده می شود منتهی هر قسمتی ممکن است از ابعاد های متنوع استفاده شود به طور مثال برای نمای داخلی ساختمان از بلوک هبلکس 8 سانتی متری یا بلوک هبلکس 10 سانتی متری استفاده می شود و برای نمای بیرونی از بلوک هبلکس 15 سانتی متری یا بلوک هبلکس 20 سانتی متری استفاده می شود.

حمید نظری گفت:

سلام شما بلوک هبلکس پرین دارید؟ و ممنون میشم بگید چه ابعاد بلوک هبلکس پرین دارید؟

سلام وقت بخیر
بله بلوک هبلکس پرین موجود می باشد
ابعاد بلوک سبک هبلکس پرین
قیمت هبلکس 8 سانتی
قیمت هبلکس 10 سانتی
قیمت هبلکس 15 سانتی
قیمت هبلکس 20سانتی

حیدر گفت:

سلام
برای دیوار چینی میشه از این بلوک هبلکس استفاده کرد آیا برای اینکه بخواهیم برای سقف سازه استفاده کنیم این امکان وجود داره از همین بلوک استفاده کنیم یا اینکه بلوک هبلکس سقفی ام موجود دارین؟

سلام دوست عزیز
بلوک هبلکس سقفی موجود می باشد که ابعاد بلوک هبلکس سقفی بیشتر می باشد نسبت به بلوک هایی که برای هبلکس دیوار استفاده می شود.

عیسی گفت:

سلام
تعداد بلوک هبلکس در هر متر مربع چقدر است؟

سلام دوست عزیز
تعداد بلوک هبلکس در هر متر مربع برابر است با 6/66 می باشد و جهت اطلاع از قیمت هر عدد بلوک هبلکس با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا قیمت دقیق بهتون اعلام شود.

هاشم رنجبر گفت:

وال پست بلوک هبلکس چه فرقی با اتصالات بلوک هبلکس میکند؟
و اگه بخواییم از اتصالات بلوک هبلکس استفاده کنیم آبا باید از میخ استفاده کنیم یا چسب بلوک هبلکس؟

سلام دوست عزیز
اتصالات بلوک هبلکس جایگزین وال پست بلوک هبلکس و میلگرد بستر می باشد. که اتصالات بلوک هبلکس بین بلوک ها قرار میگیرد و چسب بلوک هبلکس برای چسباندن آن استفاده می شود و برای محکم کاری که بست اتصال بلوک تکان نخورد می توانیم از یک میخ استفاده کنیم.

علی گفت:

سلام
قیمت هر عدد بلوک هبلکس و بلوک هبلکس قیمت ؟

سلام کاربر محترم
لطفا جهت اطلاع از قیمت هر عدد بلوک هبلکس با شماره 02188780480 تماس بگیرید کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

صادق لطفی گفت:

سلام وقت بخیر. اول از همه ممنون بابت توضیحاتی که تو سایت ارائه دادید.خیلی کامل بلوک هبلکس را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار دادید. با مطالعه این محتوا چند تا سوال در رباطه با خرید بلوک هبلکس برام پیش اومد.میخواستم بدونم وزن بلوک هبلکس و تعداد بلوک هبلکس در یک پالت چقدر هست و چگونه برای خرید باید اقدام کرد؟ متراژی که میخوام از این بلوک سبک استفاده شود، 80 متر هست.چگونه باید تعداد بلوک را برای این متراژ محاسبه کنم؟
سوال دیگه اینکه ملات مصرفی، فقط باید چسب بلوک هبلکس باشه یا از ملات ماسه و سیمان هم میشه استفاده کرد؟

درود و احترام جناب لطفی عزیز. از این که محتوا براتون رضایت بخش بوده و نظرتون رو اعلام کردید، متشکریم.
در رابطه با وزن و تعداد هر بلوک در پالت، به ابعاد بلوک بستگی دارد و مطابق با سایز آن، این مقدار متفاوت هست.
برای خرید بلوک هبلکس می توانید با کارشناسان ما به شماره 02188780481 تماس بگیرید تا نسبت به متراژ موردنظر و ابعاد بلوک مربوطه، تعداد بلوک مصرفی را محاسبه کنند.
ملات مصرفی این بلوک سبک، چسب هبلکس است که مقاومت بالایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

پیش از اقدام به خرید بلوک سبک AAC و چسب بلوک هبلکس می توانید از کارشناسان فنی ما در این حوزه راهنمایی بگیرید و سپس اقدام به خرید بلوک سبک هبلکس کنید.

              02188780480 داخلی 104

مقالات مرتبط :

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا مطالب مورد نظر را دانلود کنید

@ کلیه امتیاز سایت متعلق به سازه سبک آرسام میباشد.