فلاش تانک توکار چیست؟ - خرید وال هنگ گبریت - شرکت سازه سبک آرسام
ورود و ثبت نام 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

mini cart
فلاش تانک توکار چیست؟

فلاش تانک توکار چیست؟

اگر اخیرا به دنبال خرید لوازم مدرن برای خانه خود بوده باشید، یقینا تا به این لحظه نام فلاش تانک توکار یا وال هنگ به گوشتان خورده است. این وسیله را می توان یکی از جدیدترین تجهیزاتی دانست که در طی چند دهه گذشته وارد صنعت ساختمان سازی کشور شده است. مزایایی همچون نظافت ساده تر، سهولت در استفاده، زیبایی بیشتر و … موجب شده تا این دسته از تجهیزات بتوانند نسبت به مدل های روکار آن‌ها محبوبیت بیشتری را کسب کنند. از طرفی این محصولات مزیت های بسیار قابل قبولی دارند که آن‌ها را به انتخابی منحصر به فرد برای مشتریان بدل می کند. اما این روزها کم نیستند افرادی که با شنیدن نام آن دچار سردرگمی می شوند. ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا مروری واضح بر روی این محصول بی نظیر داشته و به نحوی مانع از سردرگمی شما عزیزان شویم. لذا اگر شما هم به دنبال خرید فلاش تانک توکار هستید، بهتر است حتماً ما را تا انتهای این مقاله همراهی نمایید.

فلاش تانک توکار یا وال هنگ چیست؟

شناخت ماهیت فلاش تانک توکار اولین قدمی است که می‌تواند این سردرگمی را برای شما عزیزان برطرف نماید. در واقع بسیاری از مشتریان به خوبی با ماهیت این محصولات آشنایی ندارند. همین مولفه هم سبب می‌شود تا نتوانند در زمان انتخاب، اولویت بندی صحیحی داشته باشند. در واقع فلاش تانک ها همان مخزن آب یا سیفون های عامیانه هستند که وظیفه تامین آب لازم برای پروسه نظافت در سرویس بهداشتی را بر عهده دارند. این محصولات غالباً یک دکمه خارجی دارند که از طریق آن می‌توان جریان آب را کنترل و به شیوه ای بهینه از آن استفاده نمود. نکته قابل توجهی که در این رابطه وجود دارد، تنوع بالایی آن ها است. در واقع این دسته از محصولات در دو نوع توکار و روکار در بازار عرضه می‌شوند. هر یک از این مدل ها نیز خود زیر دسته های گوناگونی دارند که از جمله آن ها می‌توان به مدل های تک پایه، زمینی، دو پایه و …. اشاره نمود. اگرچه تنوع این دسته از محصولات بسیار زیاد است، اما غالباً همه آن ها وظیفه تامین آب لازم برای پروسه نظافت را بر عهده دارند.
مورد دیگری که در رابطه با این محصولات وجود دارد، نحوه نصب آن ها می باشد. بسیاری از این فلاش تانک ها در فضای خارجی و در معرض دید نصب می شوند که اصطلاحا به آن ها فلاش تانک روکار گفته می‌شود. در مقابل برخی دیگر از آن ها در داخل بدنه دیوار و زیر پلاستر استفاده می شود. در این دسته از مدل ها تنها یک دکمه برای کنترل جریان آب، در فضای خارجی قرار می گیرد. این دسته عموما به عنوان مدل هایی تو کار شناخته می شوند. مزیت ها و البته نقاط قوت این دسته از محصولات موجب شده تا نفوذ و البته محبوبیت آن ها نسبت به مدل های قبلی بسیار بیشتر باشد.

سیفون توکار دیواری Geberit

فلاش تانک توکار Geberit با بهترین کیفیت

انواع فلاش تانک توکار ( وال هنگ ) موجود در بازار

همانگونه که در بالاتر هم اشاره کردیم، انواع گوناگونی از فلاش تانک های توکار در بازار وجود دارد که هر یک از این مدل ها ویژگی ها و البته قابلیت های مختص به خود را دارند که آن ها را برای انجام وظایفشان مناسب می کند. البته باید این موضوع را خاطرنشان کنیم که نوع مدل انتخابی تان، ارتباط مستقیمی با توالت شما دارد. به گونه ای که بایستی نوع فلاش تانک را متناسب با نوع توالت یا سرویس بهداشتی خود انتخاب نمایید. ما در ادامه هر کدام از این مدل ها و البته نوع سرویس بهداشتی وابسته به آن را خدمت شما عزیزان ذکر کرده ایم.

فلاش تانک توکار زمینی

این دسته از فلاش تانک ها را می توان به عنوان ساده ترین نوع فلاش تانک ها در نظر گرفت؛ چرا که صرفاً یک مخزن ساده هستند که می توان آن ها را در کنار توالت های زمینی استفاده نمود. لازم به ذکر است که این دسته از محصولات پیچیدگی چندان زیادی ندارند و غالباً به همراه توالت های زمینی مورد استفاده قرار می گیرند.

فلاش تانک توکار نیم فریم

این دسته از فلاش تانک ها را می توان به عنوان دسته ای دیگر از مدل های محبوب بازار در نظر گرفت. این محصولات دارای یک فریم نیمه هستند که در داخل آن هم مخزن آب قرار دارد. این مخزن دارای دکمه مخصوص برای کنترل جریان خود است که می توان به وسیله آن فرآیند تخلیه آب را تنظیم نمود. ساختار این دسته از محصولات به گونه ای است که غالباً برای دیوارهای کاذب مورد استفاده قرار می گیرند. البته باید این موضوع را خاطرنشان کنیم که مدل های نیم فریم غالباً برای توالت های فرنگی دیواری مناسب هستند.
این دسته از فلاش تانک ها هم در طی سال های گذشته مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند. ساختار آن ها به گونه‌ای است که یک فریم کامل به همراه لایه ای از پایه دارند که مخزن  آب درون آن قرار می گیرد. طراحی بی نظیر و البته ساختار مقاوم آن ها باعث شده تا برای توالت فرنگی های دیواری به انتخاب بسیار عالی بدل شوند.

پیشنهاد سیپورکس: وال هنگ چیست؟

فلاش تانک توکار گبریت یا وال هنگ Geberit

این محصول در دسته فلاش تانک توکار نیم فریم قرار می گیرد. وال هنگ گبریت ساخت آلمان است که در مقایسه با وال هنگ های متفرفه بسیار باکیفیت تر می باشد. حجم تخلیه آب آن هم به طور واقعی است و مانند سایر وال هنگ ها نمایشی نیست. در ویدیوی زیر فلاش تانک توکار گبریت را با یک نمونه متفرقه مقایسه کردیم که شما را به تماشای آن دعوت می کنیم.

* با انتخاب فلاش تانک توکار گبریت ویژگی های دقیق این محصول را بخوانید.

فلاش تانک توکار دو پای

این دسته از فلاش تانک ها تشابه زیادی به مدل قبلی خود دارند. با این تفاوت که به جای یک لایه پایه، دو لایه را در خود دارد. از طرفی دیگر این مدل ها نیز مانند مدل قبلی یک لایه فریم کامل دارند و می‌توانند مخزن آب را درون خود و در داخل دیوار حفظ نمایند. ساختار بی نظیر و البته گنجایش این دسته از محصولات باعث شده تا طراحان آن ها را بیشتر برای وال هنگ ها مورد استفاده قرار دهند.

فلاش تانک توکار دابل استراکچر

این دسته از فلاش تانک ها را می توان به عنوان مناسب ترین و البته مقاوم ترین نوع فلاش تانک توکار یا وال هنگ در بازار دانست. این دسته از محصولات دو فریم کامل و دو لایه پایه را دارند. مخزن آب درون آن ها و در داخل دیوار قرار می گیرد. این دسته از محصولات به دلیل ساختار بی نظیر و البته مقاومت بالای خود غالباً برای وال هنگ ها مورد استفاده قرار می گیرند. موضوع دیگری که این محصولات را متمایز می کند، کنترل ساده جریان آب توسط دکمه های آن می باشد. این دکمه ها مانند سایر مدل های توکار در فضای خارجی قرار می گیرند.

مزایا و معایب فلاش تانک توکار

فلاش تانک توکار یا وال هنگ

مزایای وال هنگ یا فلاش تانک توکار

فلاش تانک های توکار نیز مانند سایر محصولاتی که در بازار عرضه شده‌اند، غالباً مزایا و معایب مختص به خود را دارند. در واقع این دسته از محصولات به دلیل نوع ساختاری که دارند، غالباً برای طیف خاصی از امور مناسب هستند. تفاوت در همین مزایا و معایب موجب شده تا مشتریان بتوانند متناسب با نیاز و البته شرایط خود، مدل مناسب را انتخاب و خریداری نمایند. ما در ادامه برخی از مزایا و معایب این محصولات را خدمت شما عزیزان شرح می دهیم تا بتوانید با دیدی بازتر انتخاب های خود را انجام دهید.

برای اطلاع از نصب فلاش تانک با مطالعه مقاله “ نصب وال هنگ ” می توانید این آموزش را فرا گیرید.

مزایای فلاش تانک های توکار

صرفه جویی در فضا با وال هنگ

صرفه جویی در فضا را می توان به عنوان نخستین و البته شاخص‌ترین مزیتی دانست که فلاش تانک های توکار به همراه دارند. در واقع این دسته از محصولات در داخل فضایی دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرند. همین فاکتور هم باعث می‌شود تا فضایی در داخل سرویس بهداشتی شما اشغال نشود. این مورد در خانه های کوچک بسیار حیاتی است زیرا به دلیل کم بودن فضای سرویس بهداشتی ها، نمی توان لوازم و تجهیزات زیادی را درون آن ها قرار داد.

فلاش تانک صرفه جویی در مصرف آب

فلاش تانک های توکار عموما فشار مناسب تری برای انتقال آب دارند. از طرفی دیگر کنترل جریان آب توسط آن ها به مراتب ساده تر می باشد. همین فاکتور هم موجب شده تا این دسته از محصولات بتوانند به شیوه ای مناسب باعث کاهش مصرف آب شما بشوند.

مزایای وال هنگ، کاهش صدا

استفاده از وال هنگ

خرید وال هنگ

یکی از معضلاتی که فلاش تانک های روکار با خود دارند، صدای زیاد آنها در هنگام سیفون کشیدن می باشد. این صدا در مدل های توکار به مراتب کمتر است. همین فاکتور هم باعث شده تا مدل های توکار نسبت به سایر مدل ها محبوبیت بیشتری داشته باشند.

نظافت بسیار ساده تر وال هنگ یا فلاش تانک

نظافت و بهداشتی یکی از مهم ترین دغدغه هایی است که خانم های خانه دار با آن مواجه هستند. با استفاده از فلاش تانک های توکار، نه تنها فضای داخل سرویس بهداشتی شما شیک تر می شود، بلکه نظافت آن هم بسیار ساده تر خواهد شد. این موضوع به لطف کاهش اجزای داخلی سرویس بهداشتی صورت می گیرد.

معایب فلاش تانک توکار

نصب دشوارتر وال هنگ

از آنجایی که فلاش تانک های توکار در فضای داخلی دیوار مورد استفاده قرار می گیرند، لذا نصب آن ها نسبت به مدل های روکار اندکی دشوار تر می باشد. به همین جهت است که باید پروسه نصب آن ها در هنگام ساخت دیوار انجام شود. البته اغلب بنایان فضای لازم برای نصب آن در مراحل بعدی کار قرار می دهند. اما در هر حال نصب آن نسبت به مدل های روکار دشوار تر است.

تعمیر دشوارتر و پرهزینه تر فلاش تانک

از آنجایی که مدل های توکار در داخل دیوار هستند، لذا فرایند تعمیر آن ها مشکلات و البته هزینه های بیشتری را به همراه دارد. گاها بایستی برای تعمیر آن ها بخشی از دیوار را هم تخریب نمود. مازاد بر این سوراخ شدن مخازن می تواند تاثیرات منفی را بر روی دیوار خانه های شما قرار دهد.

خرید فلاش تانک توکار

همانگونه که مشاهده نمودید، مزایای فلاش تانک های توکار نسبت به معایب آن ها بسیار بیشتر می باشد. همین فاکتور هم سبب شده تا این دسته از محصولات نسبت به همتایان خود محبوبیت بسیار بیشتری داشته باشند. با این اوصاف اغلب مشتریان می‌دانند در میان انبوهی از مدل ها، کدام را انتخاب نمایند.
ما در شرکت سازه سبک آرسام سعی کرده ایم تا بهترین مدل‌ های این محصول را با قیمتی مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. لذا اگر به دنبال خرید فلاش تانک توکار یا وال هنگ هستید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

همراه ما باشید با: شیرآلات و لوازم بهداشتی

امتیاز شما باعث بهبود کیفیت محتوا میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

پیش از اقدام به خرید بلوک سبک AAC و چسب بلوک هبلکس می توانید از کارشناسان فنی ما در این حوزه راهنمایی بگیرید و سپس اقدام به خرید بلوک سبک هبلکس کنید.

              02188780480 داخلی 104

مقالات مرتبط :

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا مطالب مورد نظر را دانلود کنید

@ کلیه امتیاز سایت متعلق به سازه سبک آرسام میباشد.