چرا بلوک سبک؟ - شرکت سازه سبک آرسام
ورود و ثبت نام 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

mini cart
چرا بلوک سبک؟

چرا بلوک سبک؟

بلوک سبک چیست؟ و چرا باید از چنین بلوکی در ساختمان سازی ها استفاده کنیم؟ در این بخش در نظر داریم به اطلاعات کامل در مورد کاربرد، مزیت و چالش های استفاده از این نوع بلوک ها بپردازیم و راهنمای کامل برای انتخاب آنها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. تا آخر این مقاله با ما همراه باشد. استفاده از بلوک های سبک چه مزیتی برای ما دارد؟ این بلوک به عنوان یکی از پرفروش ترین بلوک های موجود در صنعت ساختمان سازی کارایی فوق العاده خوبی دارند. به همین دلیل توانسته اند جایگزین خوبی برای بسیاری از مصالح باشند. بلوک های AAC کارآمدترین و بهترین مصالح ساختمانی هستند که به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد در سراسر جهان محبوبیت زیادی کسب کرده اند. این مصالح ساختمانی کم وزن در مقایسه با بلوک های قدیمی، کاربرد بسیار زیادی دارد. بلوک سبک از ترکیب آب، سیمان و پوکه های معدن و البته ماسه ریز دانه تولید می شوند. با توجه به نوع بلوک، مقدار این ترکیبات می تواند متفاوت باشد. برای اینکه بتوانید از مزیت بلوک سبک به خوبی بهره مند شوید لازم است نمونه های اصل و مرغوب را خریداری کنید. بلوک سبک سیپورکس و هبلکس اصل را بدون واسطه می توانید هم اکنون از ما سفارش دهید.

چرا بلوک سبک را از شما خریداری کنیم؟

بلوکهای سبک به دلیل داشتن تخلخل های زیاد، وزن بسیار کمتری دارند. همین مورد به تنهایی قابلیت آنها را در صنعت ساخت و ساز افزایش داده است. با توجه به نوع و کیفیت این بلوک ها می توان از آنها در بخش های مختلف یک سازه استفاده کرد. در حال حاضر شرکت های مختلفی در زمینه ی فروش این مصالح فعالیت دارند. ممکن است بپرسید چرا باید بلوک AAC را از شما خریداری کنیم؟ در پاسخ به این سوال می خواهیم به مهمترین مزایا و معایب بلوک سبک (بلوک هبلکس) انتخاب ما برای خرید بلوک های سبک از جمله خرید بلوک AAC اشاره کنیم:

  • قیمت بسیار منصفانه
  • خرید و سفارش تلفنی آنلاین
  • دریافت مشاوره رایگان
  • خرید عمده با تخفیف استثنایی
  • خرید با گارانتی تضمینی
  • ارسال فوری
  • ارسال به سراسر کشور

از انتخاب ما برای خرید این محصول رضایت کامل را خواهید داشت. چنین بلوک هایی دارای انواع مختلفی هستند. یکی از پرفروش ترین آنها یعنی بلوک AAC را می توانید هم اکنون از ما به صورت آنلاین سفارش دهید. قیمت بلوک AAC به عنوان پرفروش ترین انواع بلوک های سبک در مقایسه با کارایی آن بسیار مناسب است.

بیشتر بدانبد: مقاومت بلوک هبلکس در برابر زلزله

چرا بلوک سبک اصل؟

چرا بلوک سبک اصل را خریداری کنیم؟ در صورتی می توانید از کارایی این نوع از محصولات به خوبی بهره مند شوید که نمونه های اصل و مرغوب را در اولویت قرار دهید. استفاده از این نوع بلوکها می تواند سبب صرفه جویی در هزینه ساخت، انرژی مورد نیاز و البته مدت زمان به کار رفته در ساخت و ساز باشد. این نوع از مصالح ساختمانی به دلیل بافت هوادهی شده ای که دارند، سبک هستند و به راحتی جابه جا می شوند. همین امر سبب می شود به راحتی بتوان از آنها استفاده کرد. چنین بلوک هایی در مقابل سرما و گرما عایق هستند. هوایی که در بین تخلخل های این بلوک ها نفوذ می کند از آنها می تواند بلوک های عایق صدا و حرارت بسازد.

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که با همه ویژگی های مطلوبی که این محصول دارد به کارگیری آن می تواند هم کیفیت ساخت و ساز و هم مقاومت ساختمان را در برابر هرگونه بلای طبیعی افزایش دهد. ناگفته نماند این بلوکها، دوستدار محیط زیست هستند. از مزیت و کارایی این نوع از مصالح ساختمانی غافل نباشید. در این بخش سعی کرده ایم پاسخ این سوال را به طور جامع مورد بررسی قرار دهیم. در صورت داشتن هرگونه سوال و نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات این محصول با ما در ارتباط باشید.

چرا بلوک سبک؟

ابعاد بلوکهای سبک

انواع بلوک های سبک شامل چیست؟

بلوک های سبک دارای انواع مختلفی هستند که از مهمترین آنها می توان موارد زیر را در اولویت قرار داد:

  • بلوک های گازی
  • بلوک هبلکس یا به عبارت دیگر بلوک های AAC
  • بلوک های صنعتی
  • بلوک های سه جداره
  • بلوک سیمانی
  • بلوک های لیپر

هر یک از انواع بلوک های سبک مزیت و چالش های خاص خود را دارند. در این راستا بلوک های سبک AAC به دلیل داشتن ویژگی های بسیار مطلوب، توانسته اند در اولویت بسیاری از افراد باشند. امروزه از این بلوک ها در سراسر جهان در بسیاری از کشورهای توسعه یافته استفاده می شود. متناسب با بودجه خود می توانید از همکاران ما مشاوره تخصصی برای خرید بهترین بلوک سبک را دریافت کنید.

پیشنهاد سیپورکس: خرید و قیمت بهترین بلوک سبک ساختمانی

خرید و فروش بلوک سبک

چرا بلوک سبک ؟ بلوک سبک در سال های اخیر با توجه به کارایی بسیار خوبی که داشته است توانسته خرید و فروش چشمگیری را تجربه کند. این نوع از بلوک ها را می توانید از ما به صورت آنلاین در هر جای کشور که هستید خریداری کنید. ما گزینه ارسال فوری بعد از ثبت سفارش را مد نظر داریم. استفاده از آنها برای اطمینان از استحکام ساختمان، صرفه جویی در هزینه ساخت و البته مصرف بهینه انرژی در مراحل بعدی می تواند یک تصمیم هوشمندانه باشد. این بلوک را باکیفیت بالا و با قیمت مناسب از شرکت سازه سبک آرسام سفارش دهید.

بدانید: خرید و قیمت بهترین بلوک سبک ساختمانی

قیمت بلوک سبک چقدر است؟

پاسخ این سوال را با توجه به مزیت های این محصول در بخش های قبلی مورد بررسی قرار داده ایم. مزیت استفاده از این بلوکها بسیار زیاد است. به همین دلیل این نوع از بلوکها توانسته اند جزو پرفروش ترین مصالح ساختمانی باشند. به منظور خرید بهترین و مرغوب ترین بلوک سبک می توانید هم اکنون با ما در تماس باشید. ما در تلاش هستیم که هزینه بسیار مقرون به صرفه ای را برای فروش بلوک سبک به شما پیشنهاد دهیم. هرگز به سمت بلوک های ارزان قیمت نروید. نمونه های ارزان قیمت و بی کیفیت بسیاری در بازار توسط سودجویان به فروش می رسند. حتما شرکت های معتبر را برای خرید انواع بلوک سبک در اولویت قرار دهید.

همراه ما باشید با مقاله: چگونه از مقاومت یک ساختمان مطلع شویم؟

برای اطلاع از جدیدترین اخبار ساختمان ما را در اینستاگرام (siporex.ir) دنبال کنید.

امتیاز شما باعث بهبود کیفیت محتوا میشود

4 دیدگاه دربارهٔ «چرا بلوک سبک؟»

حسام خسروی گفت:

سلام
میبخشید شما پوکه بلوک هبلکس دارید؟

سلام جناب وقت بخیر
بله پوکه بلوک هبلکس موجود می باشد، منتهی به صورت خرد شده نمی باشد ضایعات بلوک هبلکس در حین برش موجود می باشد

حیدر گفت:

سلام
شما انواع بلوک سبک را نام بردین و بلوک سیمانی ام جزئی از بلوک های سبک می باشد و شما که فروش بلوک هبلکس دارین چه تفاوت هایی بین بلوک هبلکس و بلوک سیمانی هستش و همچنین ممنون میشم که از مزایا و معایب بلوک هبلکس توضیحاتی را ارائه کنید.

سلام آقای حیدر
سپاس از حسن توجه شما به محتواهای ارائه شده به خدمت شما برسانم که بله بلوک سیمانی جزئی از بلوک سبک به شمار می رود من در دو محتوا تفاوت بلوک سیمانی با بلوک هبلکس و همچنین مزایا و معایب بلوک هبلکس را برای شما ارسال می کنم امیداوارم که لین محتوا ها برای شما کامل باشد و اگر سوالی برای شما در خصوص این دو بلوک پیش آمد که این دو محتوا پاسخگو نبود می توانید با شماره شرکت تماس بگیرید تا کارشناسان مربوطه راهنمایی های لازم را برای شما انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

پیش از اقدام به خرید بلوک سبک AAC و چسب بلوک هبلکس می توانید از کارشناسان فنی ما در این حوزه راهنمایی بگیرید و سپس اقدام به خرید بلوک سبک هبلکس کنید.

              02188780480 داخلی 104

مقالات مرتبط :

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا مطالب مورد نظر را دانلود کنید

@ کلیه امتیاز سایت متعلق به سازه سبک آرسام میباشد.