نصب کابینت و کمد روی بلوک سیپورکس هبلکس - شرکت سازه سبک آرسام
ورود و ثبت نام 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

mini cart
نصب کابینت و کمد روی بلوک سیپورکس هبلکس

نصب کابینت و کمد روی بلوک سیپورکس هبلکس

نصب کابینت و کمد روی بلوک سیپورکس هبلکس

برای نصب کابینت ام دی اف روی دیوار باید برخی نکات را رعایت کنید. اگر از بلوک سبک اتوکلاوشده aac مانند هبلکس یا سیپورکس استفاده کردید و قصد اتصال کابینت و کمد به دیوار را دارید، نگران اتصال آن نباشید؛ چراکه هیچ مشکلی برای این تغییرات ندارید. برای نصب کابینت و کمد روی بلوک سبک هبلکس سیپورکس می بایست از پیچ و رولپلاک های سیپورکس که متناسب با ضخامت کابینت MDF است، استفاده نمود.

بیشتر بدانید: اتوکلاو چیست؟

نحوه نصب و استفاده از پیچ و رولپلاک سیپورکس در ویدیوی فوق نشان داده شده است. سوراخ کاری و اتصالات روی بلوک سبک برخلاف بلوک سیمانی به آسانی انجام می شود و هیچگونه آسیب یا خرابی ایجاد نمی شود. از مزایای مهم استفاده از بلوک های اتوکلاو شیارزنی آسان، سوراخ کاری و اتصالات، تاسیسات و قرارگیری لوله های آب در آن و حتی برش بلوک بدون هیچ دشواری و خرابی امکان پذیر است.
در صورتی که قصد خرید پیچ و رولپلاک سیپورکس یا سوال در رابطه با بلوک بتنی دارید حتما با ما به شماره 02188780480 در ارتباط باشید تا کارشناسان سیپورکس شما را راهنمایی کنند.

برای اطلاع از جدیدترین اخبار ما را در کانال تلگرام (siporex.ir) و اینستاگرام (siporex.ir) دنبال کنید.

امتیاز شما باعث بهبود کیفیت محتوا میشود
مشاوره رایگان

پیش از اقدام به خرید بلوک سبک AAC و چسب بلوک هبلکس می توانید از کارشناسان فنی ما در این حوزه راهنمایی بگیرید و سپس اقدام به خرید بلوک سبک هبلکس کنید.

              02188780480 داخلی 104

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا مطالب مورد نظر را دانلود کنید

@ کلیه امتیاز سایت متعلق به سازه سبک آرسام میباشد.