چرا سیپورکس به‌صرفه است؟ - خرید و قیمت بلوک سفید سیپورکس- شرکت سازه سبک آرسام
ورود و ثبت نام 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

mini cart
چرا سیپورکس به‌صرفه است؟

چرا سیپورکس به‌صرفه است؟

بلوک سیپورکس چیست؟

قبل از این که بخواهیم برای شما چرا سیپورکس به‌صرفه است؟ باید ابتدا با ماهیت بلوک سیپورکس آشنا شوید. بدون شک این موضوع می‌تواند دلیل به صرفه بودن و البته مزایای بی نظیر آن را برای شما عزیزان مشخص کند. در حقیقت باید عنوان کنیم که بلوک های سفید سیپورکس به دسته ای از بلوک های سبک گفته می شود که بر مبنای استاندارد acc ساخته می شود.

بر پایه این استاندارد، ترکیبات معدنی مختلفی نظیر آهک، سیلیس، سیمان، آب، پودر آلومینیوم و موارد دیگر با همدیگر ترکیب می شوند.سپس ترکیب به دست آمده را درون قالب های مختلفی می ریزند. این ماده طی یک واکنش شیمیایی، پف کرده و همچون یک کیک برآمده می شود. پس از آن ماده به دست آمده را به قطعات مختلفی برش داده و آنها را وارد فرایند اتوکلاو می کنند. در این فرآیند جریان هوا با فشار زیاد به داخل ترکیب نهایی تزریق می شود.این کار باعث به وجود آمدن حباب های هوا در داخل آن ها خواهد شد.چنین فرایندی وزن کلی آن را کاهش داده و باعث می شود تا این محصول در برابر انتقال حرارت و صدا به عنوان مانعی مناسب شناخته شود. این ساختار بی نظیر موجب شده تا این دسته از بلوک ها به عنوان متریالی بسیار مناسب برای اجرای سازه های مختلف شناخته شوند.نکته قابل توجه این است که ساختار بی نظیر آن ها باعث شده تا این دسته از محصولات از هر نظر در شرایط فعلی مقرون به صرفه باشند. ما در ادامه دلیل این ادعا را برای شما عزیزان شرح می دهیم.

بخشی از مزایای بلوک سفید سیپورکس

ما در بخش قبلی برخی از شاخص ترین ویژگی های بلوک سفید سیپورکس را خدمت شما عزیزان بیان کردیم که می تواند به خوبی دلیل مقرون به صرفه بودن آن را برای شما بیان کند.با این اوصاف برخی دیگر از مزایای پنهان این محصول وجود دارد که در دراز مدت باعث کاهش هزینه‌های شما می شود.اما متاسفانه بسیاری از افراد از آن اطلاع ندارند. به همین جهت ما مروری کوتاه بر روی هر یک از آن ها خواهیم داشت.

کاهش هزینه های سیستم گرمایش و سرمایش با بلوک سیپورکس

یکی از مهمترین دلایل اقتصادی بودن بلوک سفید سیپورکس، کاهش هزینه های مربوط به سیستم سرمایش و گرمایش شما می باشد.ممکن است در ابتدا از شنیدن چینی مزیتی دچار ابهام و سردرگمی شوید. اما باید عنوان کنیم که بلوک های سیپورکس می توانند مانع از انتقال حرارت در فصول سرد و گرم سال شوند.به عبارت ساده تر آنها اجازه اتلاف انرژی داخل خانه شما را نمی دهند. این موضوع باعث می شود تا شما هزینه های بسیار کمتری را برای سیستم گرمایش و سرمایش خانه خود پرداخت نمایید.اهمیت این موضوع زمانی بیشتر می‌شود که بدانید هر ساله بخش زیادی است قبض برق و گاز شما مربوط به انرژی های اتلاف شده است و می توانید به سادگی به کمکی این بلوک ها مانع از آن شوید.

بازسازی انواع ساختمان با بلوک سبک

بازسازی ساختمان با بلوک سبک سیپورکس

کاهش هزینه های اجرا با بلوک سبک

کاهش هزینه های اجرا را می توان یکی دیگر از مهمترین مولفه هایی دانست که باعث شده تا این دسته از محصولات بیش از پیش مورد توجه معماران بزرگ قرار بگیرند.در واقع باید عنوان کنیم که این دسته از بلوک ها وزن کمتری دارند. افزون بر این موارد، ابعاد بزرگتر آنها باعث می شود تا اجرای آن ها به ردیف های کمتری نیاز داشته باشد.این فاکتور در نهایت هزینه اجرا را به مراتب کاهش می دهد چرا که نیروی انسانی آن کاهش یافته و فرآیند اجرا هم در مدت زمان کمتری صورت می گیرد.زمانی که این موضوع را در کنار دستمزدهای بالای این روزها قرار دهید، به خوبی متوجه اهمیت آن خواهید شد.مزیت دیگری که هزینه های اجرا را تا حد زیادی کاهش می‌دهد، پایین بودن ضایعات است.

در واقع بلوک های سیپورکس به سادگی و به وسیله اره های دستی سیپورکس برش داده می شوند. لذا دیگر نیازی به استفاده از چکش برای تغییر سایز آن ها ندارید.از طرفی این قابلیت باعث می‌شود تا اجرای تاسیسات مختلف در بطن آن ها به مراتب ساده تر شود که این مزیت بی نظیری همان عاملی بوده که سبب می شود تا ضایعات شما در پروسه ساخت به مراتب کاهش پیدا کند.

نرخ فشردگی پایین بلوک سیپورکس

نرخ فشردگی پایین یکی دیگر از مهمترین عواملی است که می تواند در دراز مدت باعث کاهش هزینه‌های شما شود.در واقع تمام محصولات بتنی زمانی که در درازمدت تحت فشار قرار بگیرند، عموماً فشرده شده و فضای خالی بین آن ها کاهش پیدا می‌کند.این کاهش فضا یکی از مهمترین عواملی است که باعث ایجاد ترک در دیوارهای بتنی می‌شود.اما خوشبختانه بلوک های سفید سیپورکس در مقایسه با سایر بلوک های هم رده نظیر بلوک لیکا و بلوک پرین، نرخ فشردگی کمتری دارند.این مورد باعث می‌شود تا میزان ترک دیوار های ساخته شده به وسیله آن بسیار کمتر باشد. این فاکتور در نهایت هزینه های مرمت و نگهداری را به مراتب پایین می آورد.

خرید بلوک سیپورکس مناسب

بلوک aac در کدام کشورهخا کاربرد دارد؟

بیشترین کاربرد بلوک aac در کشورهای مختلف

همانگونه که اشاره کردیم، بلوک سیپورکس می تواند به طرز معجزه آسایی باعث کاهش هزینه‌های شما شود.البته این موضوع به شرطی است که شما بتوانید نمونه مناسب را خریداری کنید. در واقع باید عنوان کنم که این روزها در بازار تنوع بلوک ها به شدت زیاد است.افزون بر این موارد، برخی از این مدل ها عملاً اتوکلاو شده نیستند. لذا نمی توانند ویژگی های مورد نظر را داشته باشند. به همین جهت باید شما در پروسه خرید دقت بیشتری را به خرج دهید.ما در شرکت سازه سبک آرسام سعی داشته ایم تا مناسب ترین و البته ایده آل ترین مدل های بلوک سفید سیپورکس را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.چنانچه شما هم تمایل دارید تا این دسته از محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

چرا استفاده از سیپورکس صرفه‌ اقتصادی دارد؟

  1. استفاده از سیپورکس، به علت ابعاد آن و سطح یکدست و صاف، نیازمند زمان کمتری برای اجراست.
  2. نیازی به نیروی کار ماهر برای ساخت ساختمان‌ هایی با بلوک سبک نیست، کافیست این عملیات تحت نظارت تیم حرفه‌ ای انجام بگیرد.
  3. بلوک‌ های سیپورکس عایق حرارتی و برودتی هستند.
  4. این بلوک‌ ها عایق صوتی هستند و میزان ورود و خروج صدا را تا حد بالایی کاهش می‌ دهند.
  5. وزن پایین این بلوک‌ ها نیز تاثیر به‌ سزایی در به‌ صرفه بودنشان دارد. سبکی بلوک‌ ها باعث کاهش بار مرده‌ ساختمان و هزینه‌ های حاصل از آن می‌ شود و نیاز به بتن و فولاد به این طریق کاهش می یابد.
  6. در صورت استفاده از چسب مخصوص سیپورکس، نیاز به استفاده از ملات کاهش می یابد و از این طریق در هزینه‌ ها صرفه‌ جویی خواهد شد.
  7. ظاهر متناسب و ساختار منظم حاصل از اعمال بلوک‌ها، نیاز به زیباسازی این بناها را کاهش می‌ دهد و در صورتی که به شکل مطلوب و دقیق از آن استفاده شود؛ تنها استفاده از گچ سفید کفایت می‌ کند.
  8. سیپورکس ضایعات ندارد.
  9. این بلوک‌ ها بسیار ماندگارند و نیاز به تعمیرات آن ها در مقایسه با سایر تسهیلات ساختمانی کم است.
  10. انبارهای شرکت سیپورکس در تهران واقع شده‌ اند و به این شکل در هزینه‌ های نقل و انتقال آن و خسارات ناشی از مسیرهای طولانی صرفه‌ جویی خواهد شد.

به علت قیمت نسبتا بالای بلوک‌های AAC در مقایسه با سایر مصالح، برخی از سازنده‌ها در ابتدا نسبت به استفاده‌ آن موضع می‌ گیرند. اما سازندگانی که با این بلوک‌ها کار کرده‌اند می‌دانند که در مجموع هزینه‌ های صرف شده صرفه‌ جویی خواهد شد.ما در این مقاله سعی کردیم به صورت و مفید به شما خواننده گرامی بگوییم که چرا سیپورکس به‌ صرفه است؟ با این حال اگر سوالی دارید می توانید با کارشناسان سیپورکس از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی در ارتباط باشید.

امتیاز شما باعث بهبود کیفیت محتوا میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

پیش از اقدام به خرید بلوک سبک AAC و چسب بلوک هبلکس می توانید از کارشناسان فنی ما در این حوزه راهنمایی بگیرید و سپس اقدام به خرید بلوک سبک هبلکس کنید.

              02188780480 داخلی 104

مقالات مرتبط :

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا مطالب مورد نظر را دانلود کنید

@ کلیه امتیاز سایت متعلق به سازه سبک آرسام میباشد.