کاربرد بست اتصال بلوک - شرکت سازه سبک آرسام
ورود و ثبت نام 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

mini cart
کاربرد بست اتصال بلوک

کاربرد بست اتصال بلوک

در رابطه با کاربرد بست اتصال بلوک، می توان به موارد مختلفی اشاره کرد. این بست ها اغلب به عنوان یک محافظ و تقویت کننده مورد استفاده قرار می گیرند. بست های بلوک باعث یکپارچه سازی ساختار بلوک ها شده و آن ها را به صورت استاندارد به یکدیگر متصل می کند.

بلوک های هبلکس امروزه کاربردهای زیادی دارند و به منظور سبک سازی سازه، اغلب ساختمان سازی ها با این نوع از بلوک ها ساخته می شوند. بلوک هبلکس را می توان با سرعت بیشتری نسبت به سایر مصالح ساختمانی در کنار یکدیگر قرار داد. از این رو باید به فکر مقاوم و یکپارچه سازی آن ها نیز برای افزایش ایمنی سازه خود باشید. بلوک های هبلکس چیست؟

بست اتصال بلوک بهترین انتخاب برای یکپارچه سازی بلوک ها در کنار یکدیگر خواهد بود. این بست ها در انواع اقسام مدل های مختلف ارائه شده اند و هر کدام از آن ها کارایی متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. در ادامه می خواهیم کاربرد بست اتصال بلوک را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم.

کاربرد بست اتصال بلوک

قیمت بست اتصال بلوک

ایمن سازی ساختمان

اصلی ترین کاربرد بست اتصال بلوک مربوط به ایمن سازی سازه می شود. علیرغم وزن پایین بلوک های هبلکس، مقاومت زیادی را از آنها شاهد هستیم. این نوع بلوک ها علاوه بر وزن پایین و سهولت در اجرا، به عنوان عایق حرارتی و صوتی نیز عمل می کنند.

اما متصل کردن این بلوک ها با چسب کفایت نخواهد کرد. چنانچه به فکر ایمن سازی سازه خود در برابر زلزله و هرگونه اتفاق دیگر هستید می توانید از بست های اتصال بلوک کمک بگیرید. توجه داشته باشید که بلوک های AAC یا همان بلوک هبلکس برای پوشش دیوارهای غیرباربر مورد استفاده قرار می گیرند.

چسب هبلکس با اینکه بلوک ها را به یکدیگر متصل می کند، اما به تنهایی ایمنی مورد نیاز شما را تامین نخواهد کرد. پس چنانچه به دنبال ساخت سازه با استاندارد های ساختمان سازی هستید، حتما از بست اتصال بلوک نیز استفاده کنید.

چسب بلوک aac سیپورکس

چسب بلوک aac سیپورکس با مقاومت بالا

متصل کردن سازه به ستون

یکی از کاربرد های بست اتصال بلوک را می توان به متصل کردن سازه بلوکی به ستون نسبت داد. همانطور که میدانید بلوک ها نمی توانند نقش دیوار باربر را ایفا کنند. پس باید وزن آنها را نیز به یک ستون منتقل کنید. برای توزیع وزن سازه بر روی ستون ساختمان، از بست اتصال بلوک استفاده می شود.

کاربرد بست اتصال بلوک به این منظور ضروری است و باید حتما زیر نظر مشاور یا طراح ساختمان سازی انجام شود. معمولا از بست های رادیکالی به این منظور استفاده می شود. این بست ها باید با دقت هرچه تمام تر نصب شوند تا وزن ناشی از بلوک ها به صورت ملایم بر روی ستون باربر بیفتد. یکپارچه سازی بلوک ها با استفاده از بست های ثابت یا کرکره ای انجام می شود. سپس این بلوک ها به وسیله بست رادیکالی به سازه باربر متصل می شوند.

نوع کاربرد بست رادیکالی

بست های رادیکالی به صورت L شکل ساخته نمی شوند و یک قوس در بخش میانی آن مشاهده می شود. این قوس باعث ایجاد فاصله 2 سانتی متری بین دیوار و سازه بلوکی شما خواهد شد. این فاصله از وارد شدن فشار بر روی بلوک ها جلوگیری کرده و ایمنی آنها را در برابر زلزله افزایش خواهد داد. پس دیوار شما از هرگونه تخریب دور مانده و می تواند عمر زیادی داشته باشد.

بست ثابت در کاربرد بست اتصال بلوک

بست های ثابت همانطور که از نام آن ها پیداست به صورت یک ورق گالوانیزه صاف ساخته می شوند. این بست ها به منظور متصل کردن بلوک ها به یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند. بست های ثابت علاوه بر سفت کردن بلوک ها، سبب افزایش قدرت آنها در برابر هرگونه ضربه خواهند شد.

تصور کنید که کلیه بلوک های سازه به وسیله بست ثابت به یکدیگر متصل شده و ساختاری کاملا یکپارچه تشکیل داده باشند. سپس این ساختار یکپارچه، توسط بست رادیکالی به سازه باربر یا ستون وصل شده باشد. در این صورت امکان خرابی دیوار وجود خواهد داشت؟ طبیعتا مقاومت این دیوار یکپارچه به قدری است که حتی امکان به وجود آمدن یک ترک کوچک بر روی گچ را نیز از بین خواهد برد.

کاربرد بست اتصال بلوک و قیمت آن

مصارف بست اتصال

کاربرد بست اتصال بلوک و قیمت آن

علاوه بر آشنایی با کاربرد بست اتصال بلوک، باید بدانید که این بست ها با چه قیمتی عرضه می شوند. بست های اتصال بلوک با قیمت های متفاوت به بازار عرضه شده اند و از این رو نمی توان رقم دقیقی برای آنها در نظر گرفت. عوامل متعددی بر قیمت بست ها تاثیر خواهند گذاشت.

بست ها معمولا در ضخامت 2 میلی متر ساخته می شوند اما برخی از شرکت ها اقدام به تولید بست با ضخامت پایین تر می کنند. طبیعتا بست های با ضخامت کمتر، قیمت پایین تری نیز خواهند داشت. اما کاربرد بست اتصال بلوک را زمانی به درستی متوجه می شوید که از بست های باکیفیت استفاده کنید.

بست هایی که ضخامت پایین تری دارند طبیعتا مقاومت پایین تری را ایجاد خواهند کرد. سیپورکس به عنوان یکی از مراکز معتبر فروش مصالح ساختمانی شناخته می شود. این مرکز، تمرکز خود را بر روی ارائه محصولات با کیفیت با قیمت پایین گذاشته است. از این رو می توانید با نازل ترین میزان قیمت ها، بهترین بست ها را خریداری کنید.

کاربرد بست اتصال بلوک و خرید آن

کاربرد بست اتصال بلوک را زمانی به خوبی متوجه می شوید که بست های باکیفیت خریداری کرده باشید. خرید بست بلوک، اصلی ترین مرحله ای است که باید به آن دقت داشته باشید. برای خرید این بست ها می توانید از راه های مختلفی اقدام کنید.

امروزه خرید آنلاین بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و اغلب افراد از این طریق نیازهای خود را برآورده می کنند. سیپورکس اقدام به ارائه خدمات فروش بست و بلوک هبلکس نموده است. کارشناسان سیپورکس به دلیل اطلاعات کاملی که در این زمینه دارند، راهنمایی های مورد نیاز را ارائه خواهند داد.

از این رو می توانید بهترین محصولات را از سیپورکس خریداری کنید. پس از خرید بست اتصال بلوک، می توانید آنها را در کمترین زمان ممکن در محل تعیین شده تحویل بگیرید.

همراه ما باشید با آشنایی با انواع بست اتصال بلوک

امتیاز شما باعث بهبود کیفیت محتوا میشود

2 دیدگاه دربارهٔ «کاربرد بست اتصال بلوک»

هما سعادت گفت:

سلام خسته نباشید
من الان این مقاله شمارو خوندم یعنی واقعا با استفاده از این بست ها دیگه نیازی به وال پست نیست؟ و اینکه میشه نحوه استفاده از بست اتصال را روی بلوک هبلکس بهمون بگید یا اینکه ویدئو آموزشی در این خصوص دارید؟

سلام دوست عزیز
سپاس از همراهی شما
بله هنگام استفاده از بست اتصال دیگر نیازی به وال پست نیست. قرار دادن بست اتصالات در بلوک سیپورکس و نحوه نصب اتصالات سیپورکس (هبلکس)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

پیش از اقدام به خرید بلوک سبک AAC و چسب بلوک هبلکس می توانید از کارشناسان فنی ما در این حوزه راهنمایی بگیرید و سپس اقدام به خرید بلوک سبک هبلکس کنید.

              02188780480 داخلی 104

مقالات مرتبط :

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا مطالب مورد نظر را دانلود کنید

@ کلیه امتیاز سایت متعلق به سازه سبک آرسام میباشد.