شیرآلات ساختمانی ایده آل استاندارد - خرید شیرالات با گارانتی - شرکت سازه سبک آرسام
ورود و ثبت نام 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

mini cart
شیرآلات ساختمانی ایده آل استاندارد

شیرآلات ساختمانی ایده آل استاندارد

شیرآلات ساختمانی ایده آل استاندارد

در حوزه شیرآلات ساختمانی و لوازم بهداشتی، امروزه جامعه به محصولات باکیفیت، برای بالا بردن استانداردهای زندگی و ساخت و ساز نیاز دارد. برندهای مختلفی در حوزه شیرآلات وجود دارد که در ادامه این متن ما می خواهیم به معرفی شیرآلات ساختمانی ایده آل استاندارد بپردازیم. در مجموعه ایـده آل بهتـرین های این صنعت در هر کجای دنیا که باشند انتخاب گردیده و با گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب در تمامی شهرهای ایران عرضه شوند.مدیران این مجموعه قصد دارند همزمان با معرفی و عرضه نسل جدید محصولات، ایده های جدید خود را با توجه به شناخت و تجربه از محصـولات و فناوری های روز دنیا در حوزه محصولات بهداشتی ساختمان از جمله: انواع شیـرهای بهداشتی (اهرمی) را در اختیار هموطنان قرار دهد.

محصولات ایده آل استاندارد

شیرآلات ساختمانی ایده آل استاندارد محصول کشور آلمان و با ضمانت می باشد. از انواع این شیرآلات ساختمانی می توان به شیر روشویی، شیر توالت و … اشاره کرد.

  • شیر توالت ایده آل استاندارد

این محصول تمام استیل می باشد و از ماندگاری و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. در سرویس بهداشتی (هم دستشویی ایرانی و هم فرنگی) با اتصال شلنگ به آن قابل استفاده می باشد.از ویژگی های مهم این شیرآلات ساختمانی این است که به هیچ عنوان رسوب و لعاب نمی گیرد و این یکی از مواردی است که هنگام خرید برای مشتریان اهمیت ویژه ای دارد.وجود رسوب در میزان فشار آب تاثیرگذار است و در عملکرد شیرآلات ساختمانی اختلال ایجاد می کند و موجب می شود از زیبایی و درخشندگی شیرآلات کاسته شود.از دیگر ویژگی های شیرآلات ساختمانی می توان نصب آسان و سازگاری آن با هر محیطی را نام برد.همچنین تمیز کردن این شیرها با شوینده های موجود در بازار بسیار راحت می باشد.

شیر توالت ایده آل استاندارد

شیر توالت ایده آل استاندارد

  • شیر روشویی ایده آل استاندارد

شیر روشویی در طرح ها و رنگ های متنوع و جذاب تولید شده است. انواع شیرهای روشویی عبارتند از:

  1. پایه کوتاه
  2. پایه بلند
  3. علم دار
  4. علم کوتاه
  5. چشمی

جنس این شیرآلات ساختمانی نیز تمام استیل می باشد که دارای کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی است.جنس شیر ها موضوع بسیار مهم است؛ چرا که مطابق با جنس استفاده شده می توان کیفیت شیر را سنجید.

شیر روشویی ایده آل استاندارد

خرید شیر روشویی ایده آل استاندارد

استیل پرکاربردترین جنس برای شیر ها می باشد اما جنس های دیگری مانند سرب خشک، برنج، مس، اپوکسی، کروم و … نیز وجود دارد.از دیگر مزایای این شیرآلات این است که رسوب نمی گیرد و تمیز کردن آن به راحتی توسط شوینده های موجود در بازار ممکن است.

بیشتر بدانید: نکات مهم در خرید شیرآلات ساختمانی

  • علم دوش و شیر دوش حمام ایده آل استاندارد

استفاده از این سردوش ها موجب می شود که حمامی سریع و راحت داشته باشید.جنس بدنه این شیرآلات ساختمانی استیل است و رسوب نمی گیرد و به راحتی تمیز می شود.از این سردوش هم می توان به صورت ثابت و ایستاده و هم به صورت متحرک استفاده کرد.

علم دوش حمام ایده آل استاندارد

علم دوش حمام ایده آل استاندارد

خرید شیرآلات ساختمانی

شیرالات ساختمانی بخش مهمی از لوازم ساختمانی می باشند که در مراحل پایانی ساخت ‌و ساز یک ساختمان به آن اضافه می‌شوند.ساکنین یک ساختمان با هر نوع کاربری، در روز تعداد دفعات زیادی از شیرآلات استفاده می کنند.استفاده زیاد از شیر دوش حمام  و قرار گرفتن آن ها در محیط‌ های مرطوب اهمیت کیفیت این شیرهای ساختمانی را کاملاً مشخص می کند.
به همین دلیل در هنگام خرید شیرالات ساختمانی بایستی به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. دقت زیادی داشته باشید و شیرالاتی با گارانتی و ضمانت نامه مطمئن خریداری کنید.سیپورکس تمامی محصولات خود را با ضمانت به مشتریان عرضه می کند. با کلیک بر روی ” شیرآلات و لوازم بهداشتی ” می توانید انواع محصولات موجود در این دسته را مشاهده نمایید.

قیمت شیرآلات ساختمانی ایده آل استاندارد

شیرآلات ساختمانی دامنه قیمت بسیار گسترده ای دارند و از قیمت شیرآلات ارزان تا لوکس را شامل می شود.اکثر افراد، هنگام خرید شیرالات بهداشتی، تنها به قیمت و برند آن توجه می کنند. در حالی که مواردی مانند جنس، کیفیت و گارانتی که بسیار مهم هستند، در نظر گرفته نمی شوند.کیفیت شیرالات ساختمانی تنها با مشاهده ظاهر و یا سبک سنگین کردن آن ها قابل تشخیص نیست. برخلاف باور عمومی، ممکن است شیرالات سبک نیز با کیفیت باشند.این موضوع که وزن شیرآلات میزان مواد اولیه به کار رفته در تولید آن را نشان می دهد و عاملی مهم در تعیین قیمت شیرالات است، کاملا صحیح می باشد.
اما سنگین بودن شیرالات به تنهایی نشان دهنده کیفیت بالای آن ها نمی باشد. بلکه استاندارد بودن مواد اولیه مهمترین عامل در تعیین کیفیت شیرآلات ساختمانی است.

فروش شیرآلات ساختمانی ایده آل استاندارد

ما با گردآوری بهترین برند ها و با کیفیت ترین نوع شیرآلات ساختمانی، رضایت بسیاری از افراد را جلب کرده ایم.شما نیز برای خرید این محصول با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت، می توانید محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب، انتخاب و خریداری کنید.سیپورکس علاوه بر ارائه شیرآلات، دارای محصولاتی از قبیل مصالح نوین ساختمانی مانند بلوک سبک، چسب بلوک و سایر ابزارآلات نوین ساختمانی است که در ادامه خیلی کوتاه به بلوک سیپورکس اشاره می کنیم.

بلوک سبک

به طور معمول بلوک سبک از ترکیب ماسه با آب، ریزدانه، سیمان و پوکه های معدنی ساخته می شود. با توجه به نوع بلوک این ترکیبات ممکن است متفاوت باشند.
دلیل سبک بودن بلوک سیپورکس ایجاد تخلخل در بافت آن ها توسط حباب های کوچک هوا می باشد. این یعنی ترکیب عناصر در بلوک به هر نحوی که باشد، وجود حباب های هوا در بافت آن ثابت است.
به همین دلیل این نوع بلوک ها قابلیت های چشمگیری دارند. مهمترین کاربرد های این بلوک های سبک به عنوان اصلی ترین مصالح ساختمانی دیوار چینی، ساختن سقف، کف سازی سازه و ایجاد شیب می باشد.

بلوک هبلکس

بلوک سبک هبلکس همان بلوک های بتنی ساده است که دارای تخلخل بسیار زیادی می باشد. همین موضوع دلیلی است که مقاومت بالایی را در برابر شرایط مختلف داشته باشند.می توان گفت امروزه این نوع بلوک ها از پرکاربردترین بلوک ها می باشند و در بسیاری از بخش های ساختمان سازی از آن ها استفاده می شود.بلوک هبلکس دارای ویژگی های بسیار زیادی هستند که این ویژگی ها نیز دلیل کاربرد بسیار زیاد آن ها شده است.دو ویژگی بسیار مهم این بلوک ها مقاومت بسیار بالای آن ها و وزن پایین آن می باشد.
اگر سوالی ذهن شما را درگیر کرده می توانید با 02188780480 تماس بگیرید تا کارشناسان سیپورکس شما را راهنمایی کنند.

 با ما در اینستاگرام (siporex.ir) همراه باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «شیرآلات ساختمانی ایده آل استاندارد»

دانیال سعیدی گفت:

برای خرید شیرالات به صورت عمده به چه طریقی باید اقدام کنم؟

درود. برای خرید شیرآلات لطفا با 02188780480 تماس بگیرید تا کارشناسان راهنماییتون کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

پیش از اقدام به خرید بلوک سبک AAC و چسب بلوک هبلکس می توانید از کارشناسان فنی ما در این حوزه راهنمایی بگیرید و سپس اقدام به خرید بلوک سبک هبلکس کنید.

              02188780480 داخلی 104

مقالات مرتبط :

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا مطالب مورد نظر را دانلود کنید

@ کلیه امتیاز سایت متعلق به سازه سبک آرسام میباشد.