نصب وال هنگ و توالت فرنگی

نصب وال هنگ و توالت فرنگی

وال هنگ به توالت های فرنگی و روشویی هایی گفته می‌شود که به دیوار متصل بوده و فاقد پایه هستند و عموما به دیوار متصل شده و سیستم لوله کشی آن ها نیز در داخل دیوار خواهد بود. این موضوع باعث می‌شود تا فضای کمتری را اشغال کرده و در نتیجه قابلیت تنظیم ارتفاع و مزیت های دیگری هم برای آن فراهم باشد.

این فاکتور به نوبه خود تاثیر بسیار چشمگیری در افزایش محبوبیت این مدل از محصولات و نفوذ بالاتر آن ها در میان مردم داشته است. نصب وال هنگ و توالت فرنگی در سریع ترین زمان بر روی بلوک سیپورکس بدون استفاده از چارچوب فلزی و بدون صرف هزینه های بیهوده به راحتی با پیچ و رول پلاک های سیپورکس امکان پذیر است.

برای نصب وال هنگ باید مراحل زیر را انجام دهید:

نصب این محصول روی بلوک سبک مانند بلوک هبلکس و سیپورکس به آسانی قابل انجام است. نحوه نصب وال هنگ گبریت در این ویدیو آموزش داده شده است.ابتدا باید برای قرار دادن فلاش تانک توکار در داخل دیوار معین کنید. برای این امر باید یک لوله فاضلاب در قسمت داخلی دیوار قرار بگیرد و دو عدد پیچ هم از بخش های کناری آن برای آویزان کردن وال هنگ تعبیه شود.

همچنین یک لوله آب هم در کنار آن بای وجود داشته باشد و به این نکته توجه نمایید که یک پریز یا جریان برق در کنار این قسمت هم قرار داشته باشد.بعد از مشخص کردن قسمت توکار باید اندازه دقیق را برای قرارگیری وال هنگ تعیین نمایید. سپس به تنظیم لوله فاضلاب، اتصال محافظ فلاش تانک و نصب کاسه توالت وال هنگ بپردازید و آن را محکم نمایید.

با انتخاب وال هنگ یا فلاش تانک گبریت از مشخصات این محصول مطلع شوید.

همچنین با تماس با 02188780480 با مشاوران سیپورکس در ارتباط باشید.

پیشنهاد سیپورکس: چرا بلوک هبلکس ؟

برای اطلاع از جدیدترین اخبار ما را در کانال تلگرام (siporex.ir) و اینستاگرام (siporex.ir) دنبال کنید.