انواع شیرآلات ساختمان و راه های خرید آن - شرکت سازه سبک آرسام
ورود و ثبت نام 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

mini cart
انواع شیرآلات ساختمان و راه های خرید آن

انواع شیرآلات ساختمان و راه های خرید آن

انواع شیرآلات ساختمان

با شناخت انواع شیرآلات ساختمان، در زمان بازسازی یا ساخت ساختمان، انتخاب راحت تر و بهتری خواهید داشت. اما شیرآلات ساختمانی از چه جنبه هایی با یکدیگر تفاوت دارند؟ آیا هریک از بخش های ساختمان، شیرآلات منحصر به فرد خود را دارند؟ طبیعتا هرکدام از بخش های ساختمان، نیاز به شیرآلات مختلفی خواهند داشت.

شیرآلات ساختمانی با توجه به نوع کاربری که دارند طراحی متفاوتی نسبت به یکدیگر خواهند داشت. در حالت کلی انواع شیرآلات ساختمان به دو نوع واشر دار و بدون واشر دسته بندی می شوند. از جمله شیرآلات بدون واشر می توان به شیرهای دیسکی، توپی و کارتریجی اشاره کرد.

شیرآلات فشاری نیز از جمله شیرآلات واشردار به حساب می آیند. در این محتوا قصد معرفی انواع شیرآلات ساختمان را داریم و پس از مطالعه آن می توانید بهترین ها را برای استفاده در ساختمان سازی خود انتخاب کنید.

شیرآلات دیسکی از جمله انواع شیرآلات ساختمان

این نوع از انواع شیرآلات ساختمانی از جمله شیرآلات تک اهرمی به شمار می روند. در داخل بخش استوانه ای شیر، یک کارتریج به عنوان اختلاط آب گرم و سرد تعبیه شده است. در بخش انتهایی آن نیز 2 دیسک با جنس سرامیک قرار گرفته است که با حرکت اهرم، میزان شدت آب را کنترل خواهد کرد. با چرخش افقی اهرم نیز می توان دمای آب را کنترل کرد.

شیرآلات دیسکی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به دلیل دوام بالایی که دارند، کمتر نیاز به تعمیر خواهند داشت. این شیرآلات در برند های مختلفی ارائه شده اند و برند ایده آل استاندارد به عنوان یکی از بهترین ها شناخته می شود.

شیرآلات توپی

شیرآلات توپی به عنوان شیرآلات تک اهرمی نیز شناخته می شوند. این شیرآلات معمولا در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند. در ساختار این شیرآلات، یک کلاهک توپی شکل با بخش داخلی خالی استفاده شده است. اهرم شیر، به این کلاهک توپی متصل شده که بر روی بدنه شیر می چرخد. با چرخش اهرم، توپ داخلی شیر نیز حرکت کرده و میزان فشار آب را کنترل خواهد کرد.

یکی از مزایای شیرآلات توپی، مربوط به امکان استفاده یک دست از آن می شود. با حرکت یک دست، می توانید میزان دما و همچنین فشار آب را تنظیم کنید. اما شیرآلات توپی، معمولا چکه بیشتری نسبت به سایر شیرآلات دارند.

شیرآلات کارتریجی

شیرآلات ساختمان

شیرآلات کارتریجی ساختمان

شیرآلات کارتریجی از جمله انواع شیرآلات ساختمان پرکاربرد به شمار می روند. این نوع شیرآلات دارای دو اهرم هستند. شیرآلات کارتریجی، از نظر ظاهر کاملا مشابه شیرآلات فشاری دو اهرمی هستند. اما شیرآلات فشاری، از جمله شیرآلات واشردار و شیرآلات کارتریجی از جمله شیرآلات بدون واشر هستند.

اما باطن این شیرآلات تفاوت های بسیاری نسبت به یکدیگر دارند. در هنگام استفاده از این شیرآلات، به خوبی متوجه تفاوت آن ها خواهید شد. در شیرآلات فشاری، نیاز به اعمال فشار بر روی واشر خواهد بود اما در شیرآلات بدون واشر، با کوچکترین حرکت اهرم می توان جریان آب را کنترل کرد.

پیشنهاد ما: وال هنگ (فلاش تانک توکار Geberit)

شیرآلات فشاری از جمله انواع شیرآلات ساختمان

شیرآلات فشاری به عنوان قدیمی ترین انواع شیرآلات ساختمان شناخته می شوند. این نوع شیرآلات را می توان در ساختمان های قدیمی به وفور مشاهده کرد. در شیرآلات فشاری از واشر استفاده می شود و چنانچه از جنبه قیمت به این شیرآلات نگاه کنیم، قیمت پایین تری دارند.

این شیرآلات با این که نیاز به اعمال فشار برای قطع و وصل شدن آب دارند، اما شاهد مشکلات کمتری در آن ها هستیم. تعمیر شیرآلات فشاری نیز ساده بوده و به دلیل مقاومت و عدم چکه کردن، کمتر نیاز به تعمیر خواهند داشت. در ساختار این شیرآلات از دو اهرم استفاده شده و عملیات اختلاط آب گرم و سرد به وسیله این دو اهرم کنترل می شود.

قیمت انواع شیرآلات ساختمان

آشنایی با انواع شیرآلات ساختمان

نگهداری از انواع شیرآلات ساختمان

هر یک از انواع شیرآلات ساختمان، به مانند هر چیز دیگری نیاز به چک کردن دوره ای خواهند داشت. هرچقدر هم که جنس و متریال شیرآلات انتخابی شما خوب باشد، باز هم باید از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل کنید. برخی از لوازم شیرآلات قابل تعویض هستند و در صورت بروز مشکل در آن ها، می توان به راحتی آنها را تعویض نمود.

تمیز کردن شیرآلات از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این کار علاوه بر تمیز کردن شیرآلات، در افزایش ماندگاری و دوام آن نیز تاثیر خواهد گذاشت. پس هرچه شیرآلات تمیزتری داشته باشید، عمر آن را افزایش می دهید. جرم و رسوب روی شیرآلات، باعث پوسیده شدن زودتر آن خواهد شد و از این رو با تمیزکاری مرتب، باید از ایجاد آن جلوگیری کنید.

پیشنهاد ما: توالت فرنگی دیواری

خرید انواع شیرآلات ساختمان

شیر روشویی ایده آل استاندارد

خرید شیر روشویی ایده آل استاندارد

خرید شیرآلات ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید توجه ویژه ای به انتخاب شیرآلات داشته باشید. برند انتخابی شما برای شیرآلات، علاوه بر زیبایی، در مقاومت و دوام آن نیز تاثیر خواهد گذاشت.
شیرآلات ایده آل استاندارد یکی از برند های معتبر شیرآلات ساختمانی است.

محصولات این برند از بالاترین درجه کیفی برخوردار بوده و بی شک رضایت شما را جلب خواهند کرد. یکی از مزیت های شیرآلات ایده آل استاندارد، مربوط به تنوع بالای محصولات آن می شود. ایده آل استاندارد، اقدام به تولید و ارائه انواع اقسام مدل های شیرآلات ساختمانی کرده و می توانید شیرآلات کلیه قسمت های خانه خود را از این برند انتخاب کنید.

سیپورکس به عنوان عامل فروش این شیرآلات، بهترین ها را در اختیارتان قرار خواهد داد. کارشناسان سیپورکس به صورت 24 ساعته و در تمامی ایام هفته، آماده ارائه خدمات پشتیبانی هستند و می توانید راهنمایی های مورد نیاز را از آن ها دریافت کنید.

پیشنهاد سیپورکس: شیرآلات ساختمان ایده آل استاندارد

قیمت شیرآلات ساختمان

قیمت، یکی از عوامل تاثیرگذار در خرید محصولات است. در رابطه با قیمت شیرآلات ساختمان نمی توان به رقم دقیقی اشاره کرد. چرا که هریک از انواع شیرآلات ساختمان، قیمت متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. توصیه می کنیم که در هنگام خرید شیرآلات، کیفیت را فدای قیمت نکنید.

چرا که برخی محصولات با قیمت ارزان تری برای فروش گذاشته شده اند اما کیفیت مطلوبی نداشته و دوام پایین تری را از آن ها شاهد خواهیم بود. سیپورکس انواع اقسام شیرآلات با برند های مختلف را برای فروش گذاشته و می توانید شیرآلات برند ایده آل استاندارد را با نازلترین میزان قیمت ها از فروشگاه سیپورکس تهیه کنید.

امتیاز شما باعث بهبود کیفیت محتوا میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

پیش از اقدام به خرید بلوک سبک AAC و چسب بلوک هبلکس می توانید از کارشناسان فنی ما در این حوزه راهنمایی بگیرید و سپس اقدام به خرید بلوک سبک هبلکس کنید.

              02188780480 داخلی 104

مقالات مرتبط :

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا مطالب مورد نظر را دانلود کنید

@ کلیه امتیاز سایت متعلق به سازه سبک آرسام میباشد.