قیمت و خرید بلوک سفید هبلکس، سیپورکس- شرکت سازه سبک آرسام
ورود و ثبت نام 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

mini cart
قیمت و خرید بلوک سفید

قیمت و خرید بلوک سفید

بلوک سفید را می توان به عنوان یکی از ایده آل ترین و منحصر به فرد ترین بلوک هایی دانست که در بازار کشور یافت می شود. داشتن ویژگی های منحصر به فرد، قابلیت های متنوع، ساختار عایق و البته تنوع بالای آن موجب شده تا این روزها طیف زیادی از مردم به دنبال قیمت و خرید بلوک سفید باشند. البته باید عنوان کنیم که قیمت این دسته از محصولات به مولفه های بسیار زیادی بستگی دارد. از طرفی دیگر بسیاری از افراد به خوبی با جنبه و مزایای آن آشنایی ندارند. همین مورد هم باعث می شود تا نتوانند تصمیم گیری های صحیحی در این رابطه داشته باشند. ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا مرور واضحی بر روی این مولفه ها داشته باشیم. بدون شک این موضوع می‌تواند فرآیند خرید بلوک سفید را برای شما عزیزان ساده تر نماید؛ لذا حتما ما را تا انتها همراهی نمایید.

بلوک سفید چیست ؟

قبل از این که بخواهیم به قیمت و خرید بلوک سفید بپردازیم، بهتر است ابتدا شرح کوتاهی بر روی ماهیت این محصول داشته باشیم. در واقع درک ماهیت و چیستی این محصول می تواند به شما کمک کند تا به شیوه‌ای ساده تر نسبت به خرید آن اقدام نمایید.
بلوک سفید به دسته از بلوک سبک گفته می شود که با ترکیبی از پودر سیلیس، آهک، پودر آلومینیوم، سیمان و آب ساخته می شود. زمانی که این مواد با همدیگر ترکیب شوند، ساختار نهایی برآمده می شود. سپس ماده به دست آمده را برش داده و در قالب های مختلفی می گذارند. در نهایت هم هر کدام از قالب ها وارد فرایند اتوکلاو می شود. در طی این فرایند جریان هوا با فشار بالایی به درون ترکیب نهایی تزریق می شود. این کار حباب های هوا را درون ساختار این بلوک ها به دام می اندازد و به همین هم باعث می‌شود تا وزن نهایی این دسته از بلوک ها به مراتب کاهش پیدا کند.
افزون بر این موارد، هوای موجود در داخل این ساختار ها باعث می شود تا بلوک های سفید به طور کلی در برابر انتقال حرارت، صوت و دما مقاومت بالایی داشته باشند. مزیت دیگری که تقاضای زیادی برای خرید بلوک سبک ایجاد نموده، شیوه اجرای ساده آن می باشد. در واقع این دسته از بلوک ها به دلیل وزن اندک خود نیازی به ملات برای اجرا ندارند، بلکه عموماً به وسیله چسب های مخصوصی مانند چسب سیپورکس در جای خود متصل می شوند. خود بلوک ها را هم می توان به وسیله اره برش داد و بدین طریق فضای لازم برای اجرای تاسیسات را هم فراهم نمود. این موضوع همان عاملی است که سبب می‌شود تا بسیاری از معماران و بنایان، استفاده از این بلوک ها را ترجیح دهند. در کنار این تقاضا، تولید کنندگان و عرضه کنندگان بسیاری هم وارد بازار شده اند که هرکدام از آن ها ویژگی ها و مزیت های مختص به خود را دارند. این موضوع باعث می‌شود تا مشتریان در زمان خرید دچار سردرگمی شوند. ما سعی داریم تا در ادامه برخی از مولفه های موثر بر روی این موضوع را ذکر کرده و مانع از سردرگمی شما عزیزان شویم.

فاکتور های موثر بر روی قیمت بلوک سفید

همانگونه که اشاره کردیم، طی چند سال گذشته تقاضای زیادی برای خرید بلوک سفید ایجاد شده است. متناسب با این تقاضا هم تعداد زیادی از کارگاه ها نسبت به ساخت این محصول اقدام کرده‌اند. این کار در نهایت تنوع قیمتی موجود در بازار را افزایش داده که گاها موجب سردرگمی مشتریان هم می شود.ما در ادامه برخی از مولفه های تاثیر گذار بر روی قیمت بلوک سفید را خدمت شما عزیزان ذکر کرده ایم که می تواند به تصمیم گیری های شما کمک کند.

ابعاد بلوک سفید

ابعاد را می‌توان جزو آن دسته از مولفه هایی دانست که ارتباط تنگاتنگی با قیمت بلوک سفید دارد. در حقیقت این روزها بلوک های سفید را در ابعاد و اندازه های گوناگونی تولید می شوند. هر یک از این ابعاد و اندازه ها برای امر خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال بلوک هایی با ضخامت بیشتر را در دیوارهای باربر به کار می گیرند. در مقابل بلوک های کوچکتر غالباً در حصار کشی ها استفاده می شود. بدیهی است که اندازه ابعاد بلوک بزرگتر باشد، قیمت آن هم افزایش پیدا می کند. لذا شما هم سعی کنید تا در این زمینه متناسب با نیاز خود عمل کرده و بدین ترتیب از هدر رفت هزینه ها جلوگیری نمایید.

بلوک سفید اتوکلاو شده

همان‌گونه که در بالا اشاره کردیم، فرایند اتوکلاو به عنوان یکی از مهمترین فرایندها جهت ساخت بلوک سفید شناخته می شود. این مرحله باعث می‌شود تا بلوک های سفید طیف مختلفی از مزایا را به خود بگیرند. در حقیقت یکی از اصلی‌ترین وجوه تمایز بلوک های سفید با سایر مدل ها همین فرایند می باشد. با این اوصاف بسیاری از کارگاه ها، عملاً چنین مرحله ای را پیاده نمی کنند. این فاکتور باعث می‌شود تا تولیدات آن ها نتواند مزیت های قابل قبولی را ارائه دهد. البته باید این موضوع را هم اشاره کنیم که قیمت آن ها در مقایسه با بلوک های اتوکلاو شده کمتر می باشد. با این حال اغلب مشتریان به دنبال خرید مدل های اتوکلاو شده هستند چراکه طیف زیادی از مزایا را در خود دارند.

بلوک سفید سیپورکس هبلکس

خرید بلوک سفید سیپورکس

برند سازنده بلوک سفید

برند سازنده از دیگر مولفه‌هایی شناخته می‌شود که بر روی بلوک سفید تاثیر مستقیمی دارد. در حقیقت این روزها برندهای مختلفی نسبت به ساخت این محصولات اقدام می‌کنند که هر کدام هم مزیت خاص خود را دارند. از جمله محصولات این برندها می توان به بلوک هبلکس، بلوک سیپورکس، بلوک لیکا و … اشاره نمود. اغلب این بلوک ها دارای ساختاری با فرمول شیمیایی یکسان هستند. اما ممکن است در ابعاد یا برخی از متریال های اضافه شده تفاوت های جزئی داشته باشند. اما در هر حال ویژگی های آن ها یکسان خواهد بود. لذا در این زمینه نمی توان هیچ مدلی را نسبت به دیگری ارجعیت داد.

هزینه حمل بلوک سفید

هزینه های حمل و نقل را می توان به عنوان یکی دیگر از فاکتور های حیاتی برای قیمت بلوک سفید در نظر گرفت. در واقع هر اندازه که فاصله کارگاه تا نهایی بیشتر باشد، بدون شک هزینه‌های حمل و نقل هم افزایش پیدا می کند. این موضوع بر روی قیمت نهایی بلوک های شما موثر خواهد بود. در حالت کلی قیمت بلوک سفید در تهران شرایط پایدارتری نسبت به دیگر شهرها دارد؛ چرا که تهران به ورامین نزدیک است. ورامین به عنوان مرجع اصلی این دسته از بلوک ها شناخته می شود. افزون بر این موارد، قیمت بلوک هبلکس در مشهد هم بسیار ایده آل است؛ چراکه کارگاه سازنده آن در نزدیکی این شهر قرار دارد. به همین جهت است که هزینه های حمل و نقل برای خریداران آن ها بسیار کمتر می باشد.

فروشنده بلوک

فروشنده هم می‌تواند تا حد زیادی بر روی قیمت نهایی بلوک سفید تاثیر گذار باشد. در واقع بسیاری از فروشندگان، نمایندگی مستقیم کارگاه ها را دارند. مازاد بر این، آن ها سفارشات خود را در حجم بالا انجام می دهند. همین فاکتور باعث می‌شود تا هزینه‌های حمل و نقل برایشان بسیار کمتر باشد. اما در این میان برخی از آن ها هزینه های نگهداری بیشتری را نسبت به دیگری پرداخت می‌کند. این فاکتور می‌تواند بر روی قیمت نهایی محصولات آن ها اثرگذار باشد. البته باید اشاره کنیم که برخی از این عرضه کنندگان هم شرایط پرداخت اقساطی دارند. این موضوع می تواند برای مشتریان در شرایط اقتصادی فعلی بسیار منحصر به فرد باشد؛ لذا بهتر است در زمان خرید بلوک سفید ، توجه ویژه‌ای به فروشنده داشته باشید.

قیمت بلوک سفید

همانگونه که اشاره کردیم، فاکتورها و مولفه های بسیار زیادی بر روی قیمت بلوک سفید تاثیر گذار هستند. همین فاکتور ها باعث شده اند تا دامنه قیمت این محصول بسیار گسترده باشد. اما با این وجود اغلب مشتریان تمایل دارند تا رنج قیمتی دقیق برای این موضوع بدانند. در این زمینه باید عنوان کنیم که اغلب بلوک های سفید به صورت متر مکعبی یا پالتی با مبالغ گوناگون عرضه شود. البته محدوده قیمت هر برند بلوک سفید می تواند متناسب با مولفه های فوق بیشتر یا کمتر هم بشود. از طرفی دیگر شرایط تورم فعلی باعث شده تا قیمت آن ها نوسان بسیار زیادی به خود بگیرد. برای اطلاع از قیمت دقیق تر با 2-02188780480  تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما اطلاعات دقیق تر را ارائه دهند.

خرید بلوک سفید

مزیت های قابل توجه بلوک های سفید باعث شده تا این دسته از محصولات طرفداران بسیار زیادی در بین معماران و بنایان داشته باشند. همین فاکتور هم میزان تقاضا برای خرید آن ها را روز به روز افزایش داده است. با این وجود تنوع بالا در ویژگی ها و ساختار این بلوک ها موجب شده تا عملاً مشتریان در زمان خرید دچار سردرگمی شوند. از طرفی دیگر بسیاری از فروشندگان نکات حیاتی و لازم را در زمان خرید به مشتریان عرضه نکرده و محصول خود را با قیمتی بالاتر ارائه می دهند. ما در شرکت سازه سبک آرسام نهایت تلاش خود را به کار گرفته ایم تا این مشکلات را برطرف نماییم. لذا اگر به دنبال قیمت یا خرید بلوک سفید هستید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

امتیاز شما باعث بهبود کیفیت محتوا میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

پیش از اقدام به خرید بلوک سبک AAC و چسب بلوک هبلکس می توانید از کارشناسان فنی ما در این حوزه راهنمایی بگیرید و سپس اقدام به خرید بلوک سبک هبلکس کنید.

              02188780480 داخلی 104

مقالات مرتبط :

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا مطالب مورد نظر را دانلود کنید

@ کلیه امتیاز سایت متعلق به سازه سبک آرسام میباشد.