چگونگی خرید و قیمت چسب بلوک هبلکس - شرکت سازه سبک آرسام
ورود و ثبت نام 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

mini cart
چگونگی خرید و قیمت چسب بلوک هبلکس

چگونگی خرید و قیمت چسب بلوک هبلکس

خرید و قیمت چسب بلوک هبلکس

چسب بلوک هبلکس از مواد معدنی ساخته شده است و به صورت پودری می­ باشد. پودر (چسب) صنعتی هبلکس می ­بایست با آب قاطی شود و به صورت مایع درآید. چسب صنعتی با دو رنگ سفید و خاکستری تولید شده است. PH چسب بلوک هبلکس برابر 11 می­باشد و علت آن عدم وجود یون کلر می­باشد.

بسته ­بندی چسب بلوک سبک بایستی به دور از رطوبت و تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود. مناسب­ ترین دمایی که می ­بایست بسته ­بندی چسب بلوک هبلکس را در آن فضا نگه­داری کرد، بین 15 درجه سانتی گراد و 40 درجه سانتی گراد می­باشد.

بسته ­بندی چسب صنعتی زمانی که جهت استفاده باز شود، می ­بایست طی یک سال تمام شود، چرا که در غیر این صورت، چسب بلوک هبلکس خراب می­شود. چسب صنعتی یا همان چسب بلوک سبک بهترین جایگزین برای ملات ساختمانی میباشد.

انواع چسب­ های صنعتی شامل چسب آجر، چسب سنگ تراشی، چسب بلوک و چسب ساختمانی می­شود. در بین موارد نام برده شده، چسب بلوک هبلکس پرکاربردتر می­باشد. چرا که چسبندگی ایجاد شده توسط این چسب صنعتی فوق­ العاده قوی و محکم می­باشد.

در حالی که ضخامت چسب بلوک هبلکس که بر روی بلوک هبلکس ریخته می­شود، نازک می­باشد. دلایل مختلفی برای انتخاب و خرید چسب بلوک بتنی هبلکس وجود دارد که شامل قدرت چسبندگی بالا، سهولت اجرا، تسریع اجرا، استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه، قیمت مناسب (مقرون به صرفه بودن) و مناسب برای دیوار چینی با بلوک هبلکس و نصب انواع کاشی و سرامیک می ­شود. جهت اطلاع از شرایط خرید و قیمت چسب بلوک هبلکس می­توانید با فروشگاه ­های معتبر در سراسر کشور در تماس باشید.

چسب بلوک aac سیپورکس

چسب بلوک aac سیپورکس با مقاومت بالا

بررسی مزایای چسب بلوک هبلکس

چسب بلوک هبلکس از هدر رفتن دما در دیوار چینی، جلوگیری می­کند. از این رو، این نوع چسب صنعتی به سرعت اجرای پروژه سرعت می­ بخشد. هدف از تولید چسب صنعتی، راحتی نصب و اجرا و افزایش کیفیت سیستم ­های تولیدی بتن هوادار شده، بوده است.

چسب صنعتی بلوک هبلکس در بسته­ های 25 کیلوگرمی و 40 کیلوگرمی به صورت پودری و خشک بسته ­بندی شده است و برای استفاده می ­بایست در مقدار مشخصی آب مخلوط شود. چسب بلوک هبلکس محیط کاری را تمیز نگه­ می­دارد و باعث کثیف شدن محیط نمی­شود. کافی است به اندازه­ 2 میلی­ متر تا 3 میلی­ متر از این چسب بر روی سطح بلوک هبلکس ریخته شود تا بلوک ­ها را کنار هم محکم، ثابت کند. همین لایه­ نازک مانع از هدر رفتن انرژی داخلی سازه می­ شود.

نحوه­ استفاده از چسب بلوک هبلکس

استادکار برای استفاده­ بهتر از مخلوط چسب بلوک هبلکس از ماله سیپورکس با عرض مساوی استفاده می­کند. استفاده از ماله دندانه­ دار باعث ایجاد یک سطح صاف و یکنواخت را می­ سازد. از این رو، امکان کاشی­ کاری، سنگ ­کاری و سرامیک­ کاری سطح مهیا می­شود. تجربه ثابت کرده است که چسب بلوک هبلکس مناسب شرایط آب و هوایی گرم و خشک و آب و هوای معتدل می­باشد.

توصیه می­شود برای دستیابی به کیفیت مطلوب و مزایای چسب بلوک هبلکس، حداقل دمای چسب برابر 10 سانتی گراد باشد. اگر دمای هوا کم­تر از 5 درجه سانتی گراد بود یا دمای بلوک aac هبلکس بین صفر درجه سانتی گراد تا 10 درجه سانتی گراد اندازه ­گیری شد، باید از آب گرم با دمای بالاتر از 10 درجه سانتی گراد استفاده شود و عملیات اختلاط چسب پودری صورت گیرد.

خرید و قیمت چسب بلوک هبلکس : بررسی میزان مقاومت بلوک هبلکس در برابر حرارت

بلوک هبلکس در مرحله­ ساخت، پس از مخلوط شدن مواد اولیه با یکدیگر وارد تونل اتوکلاو می­شود. تحت فشار بالا، مخلوط هبلکس عمل­ آوری می­شود. ضخامت دیوار چینی با بلوک هبلکس بسته به سایز بلوک هبلکس متفاوت است.

بلوک هبلکسی که با چسب بلوک هبلکس محکم و مقاوم شده است، در برابر حرارت آتش بین 2 ساعت تا 6 ساعت مقاومت می­کند. استفاده از بلوک هبلکس برای مناطقی که در برابر آتش ­سوزی و حرارت ایمن نیستند، توصیه می­شود.

پیشنهاد سیپورکس: بلوک هبلکس چیست؟

آیا بلوک بتنی هبلکس در برابر آفت مقاوم می ­باشد؟

بله، ابعاد بلوک هبلکس در برابر آفت مقاوم می­باشد، چرا که بلوک بتنی هبلکس که طی فرآیند هوادهی اتوکلاو، عمل ­آوری شده از مواد معدنی ساخته شده است. مواد معدنی ضد آفت هستند و در برابر موریانه، حشرات موذی و سایر آفت­ ها مقاوم می ­باشند. از این رو، حشرات به دیوار چینی­ های داخلی، خارجی و پیرامونی نفوذ نمی­کنند.

بدانید: بلوک هبلکس و مزایای آن

بلوک سبک هبلکس عایق صوت و جذب صدا

بلوک سبک هر سایز و اندازه­ ای که داشته باشد، ساختار و بافت متخلخلی دارد و جاذب صدا و صوت می­باشد. یکی از ویژگی­ های ابعاد بلوک هبلکس و چسب بلوک هبلکس، عایق صوت بودن آن­ ها می­باشد. دیوار چینی با بلوک هبلکس، صدا و صوت را تا 45 دسی بل مسدود می­کند. سازندگان از بلوک هبلکس برای ساخت دیوارهای داخلی، خارجی و پیرامونی انواع سالن اجتماعات، هتل­ ها، بیمارستان­ ها و استودیوها استفاده می­کنند.

چگونگی خرید و قیمت چسب بلوک سبک هبلکس

بررسی چگونگی خرید و قیمت چسب بلوک هبلکس

بلوک هبلکس مقاوم در برابر زلزله می ­باشد!

یکی از مزایای چسب بلوک هبلکس و استفاده از انواع بلوک هبلکس، سبک­ سازی ساختمان و سازه­ نهایی می­باشد. مطابق آیین ­نامه زلزله ایران، هر چه وزن سازه­ نهایی کاهش یابد (به صورت اصولی و مهندسی شده)، ایمنی سازه در برابر زلزله افزایش می­ یابد، چرا که تاثیر شدت لرزه ­های زلزله و میزان خرابی آن با وزن ساختمان در ارتباط است. از این رو، سازه­ هایی که با بلوک هبلکس ساخته شده ­اند، ایمن­تر هستند و در هنگام بروز زمین لرزه، کم­ترین خرابی و آسیب را متحمل می­شوند.

اجرای سریع دیوار چینی با بلوک هبلکس

سرعت پیشروی سازه با استفاده از بلوک هبلکس، فوق­ العاده بالا است. بلوک­ ها فوق ­العاده سبک هستند و حمل و نقل و جا به­ جایی آن­ ها زمان­ بر نیست. اتصالات ابعاد بلوک هبلکس به چسب بلوک هبلکس محدود می­شود. از این رو، استادکار هر ردیف بلوک هبلکس را با چسب بلوک هبلکس محکم و مقاوم می­کند. برش بلوک هبلکس توسط ابزار مختلفی انجام می­شود و به پروژه سرعت می­دهد تا در زمان کوتاه ­تری، سازه آماده و تمام شود.

ماندگاری و دوام بالای بلوک سبک

یکی از مزایای استفاده از ابعاد بلوک هبلکس، طول عمر بلوک می­باشد. پایداری و مقاومت بلوک هبلکس در بین سایر بلوک­ های سبک بتنی، غیرقابل وصف می­باشد. طول عمر بلوک هبلکس بین 120 تا 150 سال تخمین زده شده است.

مواد اولیه بلوک هبلکس غیرقابل تجزیه بیولوژیکی هستند و در دراز مدت پوسیده نمی­شوند و باعث جذب قالب دیوار چینی و سازه نمی ­گردند. فضای داخلی سازه ­ای که با بلوک هبلکس ساخته شده است، تمیز و بادوام می­باشد.

صرفه­ جویی و بهینه ­سازی هزینه ­ها با بلوک سبک

وزن بلوک هبلکس حدودا 20 درصد وزن آجر قرمز معمولی می­باشد یا به عبارت دیگر، وزن آن 80 درصد کم­تر از وزن آجر قرمز معمولی می­باشد. دیوار چینی با بلوک هبلکس منجر به کاهش وزن ساختمان می­باشد، چرا که استفاده از فولاد و میلگرد در سازه تا حد 30 درصد کاهش می­ یابد و هزینه­ های گچ و خاک سطح بلوک، از بین می­رود. در حالی که سایر آجرها و بلوک­ های سبک بتنی، هزینه­ های دیگری را رقم می­زنند.

چگونگی خرید و قیمت چسب بلوک هبلکس

خرید و قیمت چسب بلوک هبلکس

آیا بلوک هبلکس مناسب تمام فصل­ ها می­ باشد؟

در ابتدا می­ بایست گفت که خرید بلوک هبلکس با هر سبک معماری، هم­خوانی و سازگاری دارد. استادکار می­توانند هر سبکی را با استفاده از بلوک هبلکس بسازد. بلوک هبلکس مناسب هر فصلی می­باشد و در فصل گرما، مانع از خروج سرما از داخل سازه به خارج و ورود گرما از خارج سازه به داخل می­شود.

از طرفی، بلوک هبلکس در فصل سرما، مانع از نفوذ سرما به داخل سازه می­شود و از خروج گرما به خارج سازه، ممانعت می ­کند. دیوار چینی با بلوک هبلکس منجر به صرفه ­جویی انرژی می­شود به همین دلیل افراد به دنبال خرید و قیمت چسب بلوک هبلکس هستند.

بلوک سبک مقاوم در برابر رطوبت

رطوبت از منبع داخلی و خارجی وارد بلوک­ های ساختمانی می­شود و به بلوک­ ها آسیب می­رساند. محافظت از بلوک ­ها در برابر رطوبت، امری مهم و حیاتی است. منابع رطوبت خراجی شامل باران و آب از خاک می­شود. رطوبت داخلی، به شکل بخار آب و رطوبت در بلوک ­ها نفوذ می­کند.

رطوبت باعث ایجاد تراکم در سطح دیوارها و در داخل بافت و ساختار دیوارها می­شود. ساختار بلوک هبلکس متشکل از تخلخل ­های فراوانی است که به صورت منافذ کلان در بافت بلوک مشخص شده است. این منافذ به صورت حباب­ های کوچک هوا هستند که در داخل بافت بلوک بتنی پخش شده است. از این رو، هوای موجود در داخل بافت بلوک هبلکس مانع از جذب آب و رطوبت می­شود.

بلوک سبک سازگار با محیط زیست و طبیعت

پیش­تر اشاره کردیم که بلوک هبلکس از مواد معدنی ساخته شده است و از این رو، باعث آلودگی هوا، زمین و آب نمی­شود. ابعاد بلوک هبلکس بر اساس روش هوادهی اتوکلاو تولید شده است و فاقد هر گونه مواد سمی و آسیب ­زننده (گازی) می­شود.

اصولا بلوک هبلکس هیچ گونه ضایعات ساختمانی ندارد ولی در صورتی که ضایعاتی تولید شود، دوباره بازیافت می­شود. ناگفته نماند که بلوک هبلکس که از طریق تونل اتوکلاو، عمل ­آوری شده است و خارج می­شود، حجم نهایی بلوک هبلکس تقریبا سه برابر حجم اولیه بلوک کاهش می یابد.

ویژگی­ های ظاهری بلوک بتنی هبلکس

علت شهرت بلوک هبلکس، وزن آن می­ باشد که فوق­ العاده پایین است. سبک وزن بودن بلوک هبلکس و چسب بلوک هبلکس به دلیل ساختار معدنی آن می­ باشد. تراکم بلوک هبلکس بین 550 کیلوگرم در متر مکعب تا 650 کیلوگرم در متر مکعب است، از این رو، بلوک هبلکس سبک می­باشد و دارای میلیون­ ها سلول هوای کوچک می­باشد.

شکل بلوک هبلکس مکعب مستطیل می­باشد و ابعاد آن دارای دو مولفه­ یکسان و یک مولفه­ متغیر می­باشد. طول بلوک هبلکس برابر 60 سانتی متر و عرض آن برابر 25 سانتی متر است ولی ضخامت بلوک بسته به سایز بلوک هبلکس متفاوت می­باشد.

مقاومت فشاری بلوک هبلکس به صورت متوسط، 25% قوی­ تر از سایر مصالح ساختمانی با چگالی یکسان می­ باشد. بلوک هبلکس دارای گواهی­نامه با مهر استاندارد ایران می­ باشد که نشان­ دهنده­ بلوک باکیفیت می­باشد. برای اطلاع از آخرین اخبار ساختمانی ما را در اینستاگرام (siporex.ir) دنبال کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

پیش از اقدام به خرید بلوک سبک AAC و چسب بلوک هبلکس می توانید از کارشناسان فنی ما در این حوزه راهنمایی بگیرید و سپس اقدام به خرید بلوک سبک هبلکس کنید.

              02188780480 داخلی 104

مقالات مرتبط :

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا مطالب مورد نظر را دانلود کنید

@ کلیه امتیاز سایت متعلق به سازه سبک آرسام میباشد.